plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۸۹۳
حضور سرلشکر جعفری در لرستان؛

فرمانده سپاه به منظور بازدید از مناطق سیل زده وارد خرم آباد شد

صدور دستورات لازم جهت رفع مشکلات سیل زدگان
سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان لرستان به‌ویژه پلدختر و معمولان صبح امروز (چهارشنبه ۱۴ فروردین‌ماه) وارد خرم آباد شد.
فرمانده سپاه به منظور بازدید از مناطق سیل زده وارد خرم آباد شد
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، جلسه با فرماندهان سپاه و مسئولان اجرایی استان برای ظرفیت سازی های امدادی و خدمت رسانی به مردم سیل زده و تقویت هماهنگی و هم افزایی بین دستگاهها در این راستا از برنامه های فرمانده کل سپاه در این سفر خواهد بود.
سرلشکر جعفری در فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال نشست روز گذشته در محضر مقام معظم رهبری ایشان تاکید داشتند که نیروهای مسلح رسیدگی بیشتری به شهرهای سیل زده کشور داشته باشند.
وی افزود: این سفر در راستای سخنان معظم له انجام شد و همچنین در روزهای گذشته هم همکاران ما در این مناطق حضور داشته اند.
فرمانده سپاه پاسداران اضافه کرد: آنچه که مردم باید بدانند این است که در این امتحان الهی باید صبر داشته باشند، رحمت الهی که به صورت گسترده در ایران نازل شده است باید قدرش را بدانیم اما خساراتی به همراه داشته است.
سرلشکر جعفری بیان کرد: برخی از خسارت ناشی از کوتاهی های صورت گرفته است که باید جبران شود همچنین نباید اجازه دهیم آن اقداماتی را که می توان قبل از وقوع و برای پیشگیری از سیل انجام داد را پس از آن انجام دهیم.
وی گفت: شهرستان پلدختر در معرض این سیل قرار گرفته و با این همتی که در استان و سایر استان‌ها برای کمک رسانی وجود دارد باید مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.
سرلشکر جعفری ادامه داد: اکنون آب فروکش کرده اما زیرساخت‌ها آسیب دیده اند و امیدواریم با سرعت آسیب ها ترمیم شود و تاکید رهبری بر این بود که با شتاب بیشتری امداد رسانی صورت گیرد.
دوشنبه 12 فروردین به علت بارندگی شدید، رودخانه خرم رود و رودخانه های شهرستان های دلفان، کوهدشت، سلسله، پلدختر، معمولان، بروجرد و چگنی در لرستان طغیان و سد مروک دورود سرریز کرد. 
جاری شدن سیلاب خسارت های فراوانی به بخش های زیربنایی، کشاورزی، مسکونی و دیگر حوزه های استان لرستان وارد کرده است. 
روز گذشته مقام معظم رهبری در جلسه با مسئولان ارشد نظام بر رفع مشکلات سیل زدگان تأکید داشتند.
انتهای پیام /*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما