plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
کد مطلب : ۲۴۵۰۷
فرمانده انتظامی استان لرستان خبر داد

تغییر کاربری غیر مجاز 20 هکتار از اراضی کشاورزی کوهدشت لرستان قلع و قمع شد

ارزش زمین های رها سازی شده 120میلیارد ریال برآورد شده است
فرمانده انتظامی استان لرستان از رفع تصرف 20 هکتار از اراضی کشاورزی به ارزش120میلیارد ریال در شهرستان کوهدشت خبر داد.
تغییر کاربری غیر مجاز 20 هکتار از اراضی کشاورزی کوهدشت لرستان قلع و قمع شد
به گزارش ایصال نیوز از پلیس، سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای  قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و در پی تغییر کاربری غیر قانونی زمین های زراعی و کشاورزی در شهرستان کوهدشت، مناطق"چغا سیاه و تنگ قلعه" بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی قضائی و تحقیقاتی که توسط ماموران انتظامی و کارشناسان جهاد کشاورزی انجام گرفت، زمین های کشاورزی که با تغییر کاربری غیر مجاز از سوی افراد سودجو اقدام به دیوارکشی شده بود شناسایی شد.

سردار الهی با بیان  اینکه پس از هماهنگی های قضائی، واحدهای ساختمانی و حصار کشی ها تخریب شد، تصریح کرد: بنا بر نظر کارشناسان، ارزش زمین های رها سازی شده 120میلیارد ریال برآورد شده است که در اختیار بخش کشاورزی و زراعی شهرستان کوهدشت قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این رابطه 17 فقره پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی بخش کشاورزی می شود خاطر نشان کرد: هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری (تصرف اراضی ملی و شهری) موضوع را از طریق فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما