plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۳۳۱۷۱

افزایش ۲.۵ برابری خرید گندم در استان لرستان

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در سفر به استان لرستان گفت: رشد خرید گندم در استان لرستان که از ظرفیت غنی در حوزه کشاورزی برخوردار است، بیش از دو و نیم برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
افزایش ۲.۵ برابری خرید گندم در استان لرستان
به گزارش سرویس اقتصادی ایصال نیوز، سید سعید راد در این دیدار که با حضور محمد خدابخشی، نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، پس از استماع مباحث و موضوعات مطروحه از سوی فعالان حوزه آرد و نان استان لرستان، با تشریح بخشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط این شرکت در راستای اصلاح و ارتقای سازوکارهای موجود و متناسب با شرح وظایف آن، گفت: وظیفه اصلی و اولویت اول این شرکت، تأمین گندم و آرد مورد نیاز کشور است که به مدد و لطف الهی و با همت و فعالیت کشاورزان، هیچ‌گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی در ادامه با اعلام اینکه در خصوص طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، تدابیر و تمهیدات لازم در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان مجری طرح، اتخاذ شده است، افزود: شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز که در این طرح، مسئولیت تأمین آرد واحدهای نانوایی را بر عهده دارد نهایت همراهی و همکاری را در جهت تحقق اهداف طرح به عمل خواهد آورد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر رشد قابل توجه ۲۸ درصدی خرید تضمینی گندم در کشور از ابتدای سال جاری، رشد خرید گندم در استان لرستان را که از ظرفیت غنی در حوزه کشاورزی برخوردار است، بیش از دو و نیم برابر سال گذشته، اعلام و خاطرنشان کرد: طی هفته جاری و هفته آینده، بخش عمده‌ای از مطالبات کشاورزان گندم کار این استان و سایر استان‌های کشور پرداخت خواهد شد.

گفتنی است، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، در این سفر از دو طرح صنعتی در دست اجرا در شهرستان‌های الیگودرز و ازنا نیز دیدن کرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما