plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۲۶۳۰۴
در دیدار با روحانیون استان لرستان

قالیباف: تفاوت سلیقه‌های سیاسی را برای خدمت به مردم کنار بگذاریم

مشکلات استان لرستان با وحدت و همدلی برطرف می‌شود
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر سلیقه‌ای داریم و از هر گروهی که هستیم کمک کنیم و در خدمت به مردم همه این تفاوت سلیقه‌ها را کنار بگذاریم. هر کسی که روحیه من را می‌شناسد می‌داند که اگر مخالفین من کار بلد باشند آنها را رشد می‌دهم و به آنها کار واگذار می‌کنم در عین حالی که می‌دانم با سلیقه سیاسی من مخالف هستند.
قالیباف: تفاوت سلیقه‌های سیاسی را برای خدمت به مردم کنار بگذاریم
به گزارش ایصال نیوز از خانۀ ملت، محمدباقر قالیباف شامگاه پنجشنبه پس از نشست جمع‌بندی نظارت ستادی از استان لرستان با حضور در میان روحانیون استان گفت: استان لرستان از ظرفیت‌های مادی و نیروی انسانی برای حل مشکلات برخوردار است، در برنامه 5 ساله هفتم که از سال 1402 شروع می‌شود و قبل از آن اعتبارات و بودجه بسته می‌شود که علت سفر من به این استان نیز همین مسئله بود.

رئیس قوه مقننه تاکید کرد: هر سلیقه‌ای داریم و از هر گروهی که هستیم، با وجود اینکه می‌‌دانیم در جبهه انقلاب بیش از تعداد انگشتان دست سلیقه متفاوت داریم، باید کمک کنیم و در خدمت به مردم همه آنها را کنار بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر ۱۶ استاندار لرستان طی حدود ۴۰ سال و تغییر مدیریت استان در هر دو سال و نیم  عنوان کرد: با این سرعت تغییر در مدیریت نمی توان شاهد سیاست گذاری های موثر و ایجاد تحول در بخش‌های مختلف باشیم. 

وی با بیان اینکه اگر ما به خودمان رحم نکنیم کسی به ما رحم نمی‌کند گفت: هر کسی که روحیه من را می‌شناسد می‌داند که اگر مخالفین من کار بلد باشند روی کار می‌گذارم و آنها را رشد می‌دهم و به آنها کار واگذار می‌کنم در عین حالی که می‌دانم با سلیقه سیاسی من مخالف هستند، 40 سال اینگونه کار کردم و نمونه‌ای نیست که بیاورید و بگویید قالیباف این کار را نکرده است.

قالیباف افزود: قبلا انتقاد می شد که چرا یک استاندار برای لرستان از خود استان تعیین نمی‌شود و اکنون که استاندار از خود شما است همه جمع شوید و ثابت کنید که اگر از این استان، استاندار انتخاب شود رشد اقتصادی شما بهتر می‌شود.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: باور کنید مشکلات این استان که با آن دست و پنجه نرم می‌کنید با وحدت، همدلی و دوستی برطرف می‌شود. در سطوح ملی، محلی و حوزه شهرستان‌ها وقت بگذارید و کار کنید، مطمئن باشید و تردید نکنید که یک سال آینده آثار آن را می‌بینید.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در حین بازدید از مناطق مختلف همه از جمله استاندار مشکلاتی را مشاهده کردیم که برای حل‌شان باید بیش از این انسجام و همدلی داشته باشیم و برخی اختلافات را کنار بگذاریم تا خداوند به کار و تلاش ما برکت بدهد و ان شاءالله مشکلات مردم را حل کنیم.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما