plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۲۳۰۳۲

سرپرست دادستانی بروجرد جزئیات دستگیری برادر نماینده این شهر را تشریح کرد

سرپرست دادستانی بروجرد جزئیات دستگیری برادر نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی را تشریح و اظهارات اخیر وی درباره نحوه دستگیری محکوم را تکذیب کرد.
سرپرست دادستانی بروجرد جزئیات دستگیری برادر نماینده این شهر را تشریح کرد
به گزارش ایصال نیوز، سجاد بیرانوند در گفتگویی با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی از دستگیری برادر نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برادر نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با شکایت شاکی خصوصی به اتهام فروش مال غیر به پنج سال حبس قطعی محکوم شده است که در بهمن ماه سال گذشته حکم جلب وی صادر شده است.

وی ادامه داد: فرد محکوم پس از اطلاع از صدور برگه جلب متواری شده و چندین بار برای جلب به درب منزل وی مراجعه شد که فرد محکوم خود را معرفی نکرد. سپس برگه جلب وی در اختیار ضابطان قرار گرفت تا اینکه در شامگاه روز ۲۷/‏۰۱/‏۱۴۰۱ پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه محکوم در خودروی نماینده مجلس حضور دارد و در یکی از پمپ بنزین‌های شهر در حال سوخت گیری است؛ بلافاصله سه نفر از مأموران واحد جلب دادسرای بروجرد با خودروی سازمانی دادسرا در محل حاضر و پس از معرفی خود از محکوم می‌خواهند که برای اجرای محکومیت همراه آن‌ها به کلانتری مراجعه کنند که محکوم مقاومت کرده و با مأموران درگیر می‌شود.

سرپرست دادستانی بروجرد در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی مشهود است که نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی و پسرش سعی در رهایی محکوم از دست مأموران دارند که پس از آن فرد محکوم به کلانتری هدایت می‌شود و در راستای اجرای محکومیت تحویل زندان بروجرد شده است.

بیرانوند گفت: در حین دستگیری فرد محکوم، شخص نماینده با تماس تلفنی با سرپرست دادسرا درخواست آزادی برادرش را می‌کند که با مخالفت وی مواجه می‌شود.
وی ادامه داد: بعد از چند روز تصاویری از دستگیری برادر نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی منتشر می‌شود که متاسفانه توسط نماینده انجام شده است.
 
بیرانوند افزود: این نماینده مجلس مدعی شده است؛ افرادی که اقدام به دستگیری برادرش کرده اند، اراذل و اوباش بوده و مأموران انتظامی نبودند.
 
سرپرست دادستانی بروجرد با رد ادعای این نماینده مجلس، گفت: در لحظه دستگیری فرد محکوم بعد از ادامه تمرد این فرد، مأموران کلانتری ۱۵ جهان آباد با لباس نظامی در محل حاضر می‌شوند که مجددا با تمرد فرد محکوم و عدم تمکین به قانون شخص نماینده مواجه می‌شوند. این افراد با وجود حضور ماموران نیروی انتظامی کماکان به اعمال خلاف قانون خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما