plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۲
کد مطلب : ۳۴۸۳
لیگ قهرمانان آسیا

توقف ذوب آهن در مصاف با الاتحاد

الاتحاد 2 - 1 ذوب آهن
شاگردان منصوریان برابر الاتحاد شکست خوردند ولی به دلیل گل زده در بازی رفت، امیدوار به صعود در مسابقه برگشت هستند. در مسابقه امشب در شهر دبی امارات، الاتحاد عربستان میزبان و ذوب آهن ایران میهمان بود.
توقف ذوب آهن در مصاف با الاتحاد
به گزارش ایصال نیوز، امشب و از ساعت 20/30 دو تیم ذوب آهن ایران و الاتحاد عربستان به مصاف هم رفتند. بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه زعبیل شهر دبی درحالی که در برابر الاتحاد عربستان با یک گل پیش افتاده بودند، پایان نیمه اول را با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.
در نیمه دوم این بازی در دقیقه 72 بازیکن شماره 14 تیم الاتحاد عربستان با ضربه سر توپ را داخل دروازه ذوب آهن جای داد تا تیمش را 2 بر 1 دربرابر ذوب آهن اصفهان جلو بیندازد و این نتیجه تا پایان بازی حفظ شد و تیم ذوب آهن مغلوب شد.
ذوب آهن حالا چشم به بازی برگشت دوخته و باید امیدوار باشد که بتواند با پیروزی یک بر صفر به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کند. بچه های منصوریان اگرچه امشب 2 بر یک شکست خوردند؛ اما به دلیل زدن یک گل در خانه انتخابی حریف، امیدوار به جبران این باخت در بازی برگشت و صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا هستند.
بازی برگشت ذوب آهن و الاتحاد روز دوشنبه 21 مرداد برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما