plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۳۷۰۵۱

صید سه امتیاز طلایی استقلال تهران از خوزستان

تیم فوتبال استقلال با تک گل بلانکو هم‌نام خوزستانی خودش را در ورزشگاه غدیر اهواز شکست داد و مقتدرانه به صدرنشینی در لیگ برتر ادامه داد.
صید سه امتیاز طلایی استقلال تهران از خوزستان
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، دیدار استقلال خوزستان و استقلال تهران از هفته نوزدهم شامگاه جمعه با برتری آبی‌پوشان تهران به پایان رسید تا در آستانه دربی پایتخت استقلالی‌ها همچنان صدرنشین باقی بمانند و فاصله 3 امتیازی خود را با رقیب سنتی حفظ کنند.

در دقایق ابتدایی مسابقه با توجه به خاموش شدن نورافکن ورزشگاه بازی برای دقایقی متوقف شد.

استقلالی‌های سفید پوش در نیمه نخست ارسال‌های پرتعدادی روی دروازه استقلال خوزستان انجام دادند و در نهایت از همین راه با ضربه سر گوستاوو بلانکو به گل رسیدند و برتری را به دست آوردند.

گل دقیقه 41 - گوستاوو بلانکو ( استقلال خوزستان 0 - 1 استقلال تهران ): ارسال خوب جلال‌الدین ماشاریپوف در داخل محوطه شش قدم با ضربه سر بلانکو آن هم تحت یارگیری شدید بازیکنان آبی پوش استقلال خوزستان به گل تبدیل شد تا پس از مدت‌ها بلانکو برای استقلال گلزنی کند.

در نیمه دوم هرچه بازی به دقایق پایانی نزدیک‌تر شد فشار خوزستانی‌ها بیشتر شد و دروازه استقلال با خطرهای جدی رو به رو شد اما درخشش مدافعان و دروازه‌بان استقلال اجازه گلزنی به خوزستانی‌ها نداد و آبی‌پوشان تهران در نهایت با نتیجه یک بر صفر پیروز از میدان خارج شدند.

این مسابقه تا ثانیه‌های پایانی روند برابری داشت و هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی داشتند و برتری خاصی نسبت به یکدیگر نداشتد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما