plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
کد مطلب : ۳۷۲۷۵
رقابت‌های گروه E مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶

ایران 5 - 0 ترکمنستان؛ برد آسان با مصدومیت تلخ آزمون

قلعه‌نویی: تغییر نسل با شیب ملایم باشد
تیم‌ ملی فوتبال ایران در روز مصدومیت سردار آزمون با نتیجه ۵ بر صفر ترکمنستان را از پیش رو برداشت.
ایران 5 - 0 ترکمنستان؛ برد آسان با مصدومیت تلخ آزمون
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، در دور سوم رقابت‌های گروه E مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ پنج شنبه سوم فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ترکمنستان رفت.

در این بازی شاگردان امیر قلعه نویی با گل‌های محمدحسین کنعانی زادگان (۲ بار)، سردار آزمون،‌ محمد محبی و امید نورافکن با نتیجه ۵ بر صفر برنده شدند.

اتفاقی که روی این برتری سایه انداخت ناراحتی و مصدومیت سردار آزمون در دقایق پایانی نیمه اول بود که نتوانست به بازی ادامه دهد و به نظر می‌رسید از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است.

قلعه‌نویی: مصدومیت آزمون نقطه سیاه بازی با ترکمنستان بود

امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی مقابل ترکمنستان در مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: ابتدا یک تشکر از هواداران داشته باشم که ایام تعطیلات تشریف آوردند و حضور بانوان عزیزمان که با حضور خودشان انگیزه بیشتری به این تیم دادند. انتقادم این است که جایگاهی که در اختیار بانوان بود، جایگاه مناسبی نبود.
خصوصا سرمای هوا باعث شده بود که این عزیزان اذیت شوند. از مسئولان خواهش می‌کنم که بهترین جایگاه آزادی را باید برای بانوان درنظر بگیرند. آن بالا در سرما جایگاه خوبی نداشتند.

او ادامه داد: مطلب دوم این که ترکمنستان یک تیم خوب و دونده بود که اکثر بازیکنان آن‌ها در یک تیم هستند و نهایت هماهنگی را داشتند اما ما پس از بازی قطر که بچه ها از نظر روحی روانی شرایط خوبی نداشتند موفق شدند خیلی خوب بازی را ببرند، خوب بازی کنند و شادی را در میان سکوها دیدیم. ترکمنستان یک تیم دونده بود و خیلی زود به دو گل رسیدیم و بعد یک افتی داشتیم که بین دو نیمه صحبت کردیم و بازیکنان توانستند در نیمه دوم خوب کار کنند. نقطه تاریک این مسابقه‌ مصدومیت سردار بود که امیدواریم مسئله خاصی نباشد.

قلعه نویی در مورد تغییر نسل در تیم ملی عنوان کرد: باید عرض کنم که تغییر نسل باید با شیب ملایم توام با نتیجه باشد، چون اگر نتیجه نگیریم اولین بازیکنانی که صدمه می‌بینند همین جوان‌ها هستند. پس علاوه بر تغییر نسل باید نتیجه هم بگیریم که طول عمر بازیکن جوان در تیم ملی بیشتر شود. نه اینکه بازیکن یک یا دو بار بیاید و تیم نتیجه نگیرد تا صدمه ببیند. امیدوارم مشکلی نداشته باشد، باز هم از مردم عذرخواهی می‌کنم که بعد از بازی ژاپن می‌توانستیم ملت ایران را شاد کنیم ولی اتفاقات فوتبال و بد شانسی باعث شد که در آن بازی برنده نشویم. ما اندازه بازی با قطر همین امروز موقعیت داشتیم که نتیجه نگرفتیم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما