plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۱۲۹۸۵

آغاز مسابقات لیگ برتر با تساوی سبزپوشان اصفهان و فولاد خوزستان

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان ۲ بر ۲ مساوی شد. در دیگر دیدارهای روز جمعه سایپا با پرسپولیس و تراکتور با نفت‌ مسجدسلیمان صفر صفر مساوی کردند و آلومینیوم اراک با 3 گل به نساجی مازندران باخت.
آغاز مسابقات لیگ برتر با تساوی سبزپوشان اصفهان و فولاد خوزستان
به گزارش ایصال نیوز، همزمان با اولین روز آغاز برگزاری مسابقات این دوره لیگ برتر، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۶ و۳۰ دقیقه عصر جمعه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد و در پایان با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید.

این دیدار به دلیل تشدید بیماری کرونا بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار شد.

در ابتدای نیمه نخست هر ۲ تیم یکدیگر را محک زدند و تیم ذوب آهن حملاتی را روی دروازه میهمان جنوبی خود تدارک دید که موفق به گلزنی نشد. در آن سوی میدان نیز تیم فولاد خوزستان که بهتر بازی می کرد توانست هجومی کار را دنبال کند و در دقیقه ۱۰ توسط کولیبالی به گل برسد.

بازیکنان ذوب آهن در ادامه بازی برای جبران گل خورده تلاش کردند ولی بازیکنان فولاد خوزستان عملکرد بهتری داشتند و مانع گلزنی تیم میزبان شدند.

در نیمه دوم این دیدار بازیکنان ذوب آهن عملکرد بهتری داشتند و توانستند گل نخست خود را توسط دارکو بیدوف در دقیقه ۷۶ به ثمر برساند ۲ دقیقه بعد سبزپوشان موفق تر عمل کردند و در حالی که فولاد در حمله بود توانستند مجدد توسط دارکو بیدوف گل برتری خود را به ثمر برساند.

تیم فولاد خوزستان در دقایق پایان بازی در دقیقه ۹۷ صاحب ضربه پنالتی شد و ساسان انصاری بازی را به تساوی کشاند.

در دیدار برای ذوب آهن شهاب گردان، حمید ملکی، وحید محمدزاده، فرشاد محمدی مهر، سیدمحمد قریشی، عرفان پورافراز، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، ایوان مارکوویچ، قاسم حدادی فر، ابوالفضل عکاشه با هدایت رحمان رضایی به میدان رفتند.

در تیم فولاد خوزستان نیز محسن فروزان، عارف آغاسی، مهران درخشان مهر، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، محمدزبیر نیک‌نفس، آیاندا پاتوسی، محمد قاسمی نژاد، فرشاد احمدزاده، لوسیانو پریرا محمد آبشک با هدایت جواد نکونام بازی کردند.

داوری این دیدار را مهدی مرجانزاده با کمک های یعقوب سخندان، پوریا زحمتی، ابوالفضل گرجی بر عهده داشتند. ناظر این دیدار مسعود مرادی عهده دار بود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما