plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۱۰۸۷۳
اعتراض شدید ذوب آهن به قضاوت داور

جلسه فوری در فدراسیون برای بازی جنجالی ذوب‌آهن-ماشین‌سازی

سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: نشست اضطراری رئیس کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون و ناظر داوری دیدار ذوب آهن و ماشین سازی با دبیرکل فدراسیون برگزار خواهد شد.
جلسه فوری در فدراسیون برای بازی جنجالی ذوب‌آهن-ماشین‌سازی
 به گزارش ایصال نیوز، با اعلام صفیری، رییس کمیته داوران، این نشست به دستور دبیرکل فدراسیون و به جهت بررسی حوادث داوری و آنالیز قضاوت تیم داوری دیدار پنجشنبه شب ذوب آهن و ماشین سازی برپا خواهد شد. نتایج این نشست به صورت شفاف به استحضار افکار عمومی خواهد رسید.

نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر، از ساعت 20:45 دقیقه دیشب (پنجشنبه) بین تیم های ذوب آهن و ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که شاگردان افاضلی با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند.

ایوان مارکویچ در دقیقه ۴۱ از روی نقطه پنالتی زننده گل ذوب آهن بود. قائم اسلامی خواه در دقیقه ۴۴ ار روی نقطه پنالتی و دارکو بیدوف بازیکن ذوب آهن(گل به خودی) در دقیقه ۵۱ گلهای ماشین سازی را به ثمر رساندند.

در این دیدار که تصمیمات داوری نقش تعیین‌کننده‌ای در نتیجه آن داشت، داور مسابقه قاسم حدادی‌فر از ذوب آهن و عزیز معبودی از تیم ماشین سازی را اخراج کرد.

علاوه بر این داور مسابقه سه پنالتی و دو گل ذوبی‌ها را مردود اعلام کرد که این موضوع با اعتراض شدید بازیکنان و کادرفنی این تیم همراه شد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : خبرانلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما