plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۲
کد مطلب : ۳۶۶۵
لیگ قهرمانان آسیا

حذف ذوب آهن با باخت برابر الاتحاد

الاتحاد 4 - 3 ذوب آهن
شاگردان منصوریان در بازی برگشت تمام تلاش خود را برای جبران باخت 2 بر 1 بازی رفت انجام دادند اما پس از 90 دقیقه که سعودی‌ها از اشتباهات بازیکنان ذوب‌آهن نهایت استفاده را کردند، این الاتحاد بود که  توانست با درخشش رومارینهو با اختلاف یک گل پیروز بازی برگشت هم باشد.
حذف ذوب آهن با باخت برابر الاتحاد
به گزارش ایصال نیوز، ذوب‌آهن ایران بعد از صدرنشینی در مرحله گروهی و عملکرد فوق‌العاده‌ای که در دور اول داشت، در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الاتحاد عربستان شکست خورد. امشب اما ذوب آهن از ساعت 23/30 دقیقه در دیدار برگشت به مصاف الاتحاد عربستان در دوحه قطر رفت تا جبران مافات کند. این بازی از شبکه سه تلویزیون مستقیما پخش شد.
هرچند شاگردان منصوریان در دقیقه 53 کار را به تساوی یک بر یک کشاندند، اما کمتر از یک دقیقه بعد گل دوم را از الاتحاد دریافت کردند تا شانس خود را برای صعود کاملا از دست رفته ببینند.
 شاگردان منصوریان در بازی برگشت تمام تلاش خود را برای جبران باخت 2 بر 1 بازی رفت انجام دادند اما پس از 90 دقیقه که سعودی‌ها از اشتباهات بازیکنان ذوب‌آهن نهایت استفاده را کردند، این الاتحاد بود که  توانست با درخشش رومارینهو با در دست گرفتن بازی از شاگردان منصوریان پیش بیفتند. در انتهای بازی الاتحاد با نتیجه 4 بر 3 پیروز میدان شد و ذوب آهن ایران از ادامه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند، در مرحله قبلی نیز دیگر نمایندگان ایران، استقلال و پرسپولیس حذف شده بودند.
انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما