plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۱۹۵۳
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد

مسابقه تیم ذوب آهن ایران با تیم النصر عربستان به تعویق افتاد

درپی حوادث هفته گذشته ورزشگاه کربلا، ذوب آهن به محل بازی اعتراض کرد
دیدار دو تیم فوتبال ذوب آهن با الزورا عراق در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه گذشته برگزار شد و با رفتار تماشاگران عراقی، حواشی زیادی به همراه آورد و باعث شد که باشگاه اصفهانی به دلیل عدم امنیت لازم، مایل به برگزاری مصاف با نماینده عربستان در ورزشگاه کربلا نباشد.
مسابقه تیم ذوب آهن ایران با تیم النصر عربستان به تعویق افتاد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از ایرنا، سخنگوی وزارت ورزش عراق اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به فدراسیون فوتبال عراق از تعویق بازی عصر فردا (سه شنبه) میان تیم های ذوب آهن ایران و النصر عربستان خبر داده است. 'موفق عبدالوهاب' افزود: این تعویق بخاطر جابجایی در محل بازی رخ داده و به درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده و طرف های سعودی یا عراقی نقشی در آن نداشته اند. وی همچنین سیاسی بودن این تصمیم را رد کرد.
عبدالوهاب گفت که باشگاه سعودی به مدیر ورزشگاه کربلا اطلاع داده است که کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی سه شنبه شب مقابل ذوب آهن را به تعویق افتاده و این دیدار باید در ورزشگاه دیگری برگزار شود.
پیش از این باشگاه ذوب آهن در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار برگزاری دیدار خود با حریف عربستانی در کشور امارات شده بود و همین مکاتبات را با طرف اماراتی انجام داد. اما وزارت خارجه امارات با تاخیر، نامه موافقت را به AFC ارسال می کند تا به دلیل زمان بر بودن مکاتبات در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با میزبانی امارات مخالفت کند.
دیدار دو تیم فوتبال ذوب آهن با الزورا عراق در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و حواشی زیادی به همراه آورد و باعث شد که باشگاه اصفهانی مایل به برگزاری مصاف با نماینده عربستان در کربلا نباشد.
در گروه A لیگ قهرمانان آسیا، ذوب آهن با 11 امتیاز صدرنشین است و صعود خود را به مرحله حذفی مسابقات قطعی کرده است. النصر نیز با 9 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.
انتهای پیام /*
۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما