plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۲۱۵۴۹
در پیام تقدیر از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

استاندار اصفهان: حضور حماسی مردم اصفهان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، خاطره بهمن ۵۷ را زنده کرد

درود و سپاس بیکران خداوند بر شما مردم فهیم استان اصفهان
سید رضا مرتضوی در پیامی نوشت: حضور تاریخی و وصف ناپذیر اقشار مختلف مردم با اخلاص، بصیر و بیدار کشور بالاخص استان شهید پرور و همیشه در صحنه اصفهان، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه بار دیگر یاد و خاطره بهمن ۱۳۵۷ شمسی را در دل ها زنده کرد و برگ زرین دیگری را در گاهشمار سراسر حماسه و ایثار این خطه ولایت مدار از ایران عزیزرا ثبت و ضبط نمود.
استاندار اصفهان: حضور حماسی مردم اصفهان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، خاطره بهمن ۵۷ را زنده کرد
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان با صدور پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن مردم شریف و ولایتمدار استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام استاندار اصفهان به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور تاریخی و وصف ناپذیر اقشار مختلف مردم با اخلاص، بصیر و بیدار کشور بالاخص استان شهید پرور و همیشه در صحنه اصفهان، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه بار دیگر یاد و خاطره بهمن ۱۳۵۷ شمسی را در دل ها زنده کرد و برگ زرین دیگری را در گاهشمار سراسر حماسه و ایثار این خطه ولایت مدار از ایران عزیزرا ثبت و ضبط نمود.

مردم مومن، بصیر، انقلابی، حماسه آفرین استان اصفهان همگام و همنوا با ملت بزرگ ایران وبا گام هایی استوار، مشتانی گره کرده و حضوری آگاهانه امروز نیز همچون ادوار گذشته تصویری زیبا و بیاد ماندنی از حماسه بصیرت و همبستگی را در آستانه چهل و سومین سالگرد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خلق کرده و جلوه های بی نظیری از اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عشق و وفاداری یک ملت به آرمان ها و ارزش های الهی را در مقابل دیدگان همه جهانیان جلوه گر ساختند.

درود و سپاس بیکران خداوند بر شما مردم فهیم و شریف استان قهرمان پرور اصفهان که با حضور پرشور و تاریخی خود در این راهپیمایی حماسی ضمن تجدید بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) حمایت و پشتیبانی خویش را بیش از پیش از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبرزه و هویدا ساختید و دشمنان انقلاب ، دین و معنویت، به ویژه نظام محنوس سلطه جهانی را منکوب و نا امید ساختید.

خداوند بزرگ را به شکرانه این اتحاد قوی، پایبندی سترک پایمردی بی مانند و انسجام مستحسن سپاس فراون گفته و بر خود لازم می دانم از حضور قاطع آحاد مردم انقلابی، بصیر، شجاع و با ایمان استان اصفهان تقدیر و تشکر نمایم.

از خداوند متعال، اقتدار، عزت و پایندگی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عظیم الشان انقلاب (مدظله العالی) روحانیت شریف و شما مردم غیور و قدر شناس را خواستارم.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما