plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۱۹۹۲۵
در پیام استاندار اصفهان به مناسبت هفته بسیج

مرتضوی: الهام گرفتن از روحیه بسیجی، رافع دغدغه ها و دشواری هاست

بسیج فراگیرترین تشکل مردمی و پویاترین اندیشه راهبردی است
در بخشی از پیام استاندار اصفهان آمده است: بی تردید الهام گرفتن از روحیه بسیجی و ترویج چنین روحیه ای، می تواند در تحقق مدیریت جهادی برای سایر عرصه ها به ویژه در عرصه های سازندگی، رونق تولید، گسترش زمینه اشتغال پایدار، مشارکت جمعی، مسئولیت پذیری اجتماعی و … گره گشا و رافع دغدغه ها و دشواری ها و سامان بخشی به معضلات و آسیب ها باشد.
مرتضوی: الهام گرفتن از روحیه بسیجی، رافع دغدغه ها و دشواری هاست
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر سید رضا مرتضوی با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام استاندار اصفهان به شرح زیر می باشد:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ
صِبْغَهَ اللَّهِ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ صِبْغَهً (آیه شریفه ۱۳۸، سوره مبارکه بقره)

بسیج مدرسه عشق است، بسیج آوردگاه اراده و ارادت است، بسیج شمیم مودت و حمایت است و بسیج منش ایثار است و بسیج بسط آگاهانه سرافرازی است.

بسیج یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شجره طیبه‌ ای است که حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به گونه ای ژرف در فرجام خود قرار داده است.

بسیج فراگیرترین تشکل مردمی و پویاترین اندیشه راهبردی است که از ابتدای تشکل، مقتدرانه و با صلابت در خط مقدم صیانت و سیادت از اصول، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی مجاهدانه و مشتاقانه ایستاده است. بسیج شایق و ساعی در دوران دفاع مقدس از خود شگفتی های بی بدیلی مبرز ساخت.

ایثارگران بسیجی سلحشورانه پس از اتمام دفاع مقدس نیز در همه عرصه ها از جمله علمی، تحقیقاتی، فرهنگی، اجتماعی و … خوش درخشیده اند و در تمامی صحنه ها و برهه های حساس و بحران ها که رهبری (مدظله العالی) اذن فرموده اند، پیشقدم و پیشگام بوده و هستند.

بسیج پشتوانه ارزشمندی است که در کوران شیوع ویروس منحوس کووید ۱۹و گسترش بیماری پاندمیک کرونا با آغوش باز به مدد نظام سلامت و قاطبه مردم آمد. بسیج نیرویی مردمی است که با اتکاء به مشارکت های همگانی و همکاری عمومی آحاد جامعه منشا اقدامات گسترده و ستودنی است.

بی تردید الهام گرفتن از روحیه بسیجی و ترویج چنین روحیه ای، می تواند در تحقق مدیریت جهادی برای سایر عرصه ها به ویژه در عرصه های سازندگی، رونق تولید، گسترش زمینه اشتغال پایدار، مشارکت جمعی، مسئولیت پذیری اجتماعی و … گره گشا و رافع دغدغه ها و دشواری ها و سامان بخشی به معضلات و آسیب ها باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته خجسته بسیج و تبریک این رویداد میمون به همه بسیجیان سرافراز و ایثارگر در تمام میادین و صحنه ها، موفقیت پویا و پایای این عزیزان عزتمند و اقتدار و بالندگی روزافزون شجره طیبه بسیج در راستای تحقق آرمان های رفیع امام راحل(ره) در پرتو منویات داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، را از درگاه قادر متعال مسألت می نمایم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما