کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پیام تقدیر از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

استاندار اصفهان: حضور حماسی مردم اصفهان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، خاطره بهمن ۵۷ را زنده کرد

درود و سپاس بیکران خداوند بر شما مردم فهیم استان اصفهان

23 بهمن 1400 ساعت 15:49

سید رضا مرتضوی در پیامی نوشت: حضور تاریخی و وصف ناپذیر اقشار مختلف مردم با اخلاص، بصیر و بیدار کشور بالاخص استان شهید پرور و همیشه در صحنه اصفهان، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه بار دیگر یاد و خاطره بهمن ۱۳۵۷ شمسی را در دل ها زنده کرد و برگ زرین دیگری را در گاهشمار سراسر حماسه و ایثار این خطه ولایت مدار از ایران عزیزرا ثبت و ضبط نمود.


به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان با صدور پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن مردم شریف و ولایتمدار استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام استاندار اصفهان به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور تاریخی و وصف ناپذیر اقشار مختلف مردم با اخلاص، بصیر و بیدار کشور بالاخص استان شهید پرور و همیشه در صحنه اصفهان، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه بار دیگر یاد و خاطره بهمن ۱۳۵۷ شمسی را در دل ها زنده کرد و برگ زرین دیگری را در گاهشمار سراسر حماسه و ایثار این خطه ولایت مدار از ایران عزیزرا ثبت و ضبط نمود.

مردم مومن، بصیر، انقلابی، حماسه آفرین استان اصفهان همگام و همنوا با ملت بزرگ ایران وبا گام هایی استوار، مشتانی گره کرده و حضوری آگاهانه امروز نیز همچون ادوار گذشته تصویری زیبا و بیاد ماندنی از حماسه بصیرت و همبستگی را در آستانه چهل و سومین سالگرد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خلق کرده و جلوه های بی نظیری از اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عشق و وفاداری یک ملت به آرمان ها و ارزش های الهی را در مقابل دیدگان همه جهانیان جلوه گر ساختند.

درود و سپاس بیکران خداوند بر شما مردم فهیم و شریف استان قهرمان پرور اصفهان که با حضور پرشور و تاریخی خود در این راهپیمایی حماسی ضمن تجدید بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) حمایت و پشتیبانی خویش را بیش از پیش از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبرزه و هویدا ساختید و دشمنان انقلاب ، دین و معنویت، به ویژه نظام محنوس سلطه جهانی را منکوب و نا امید ساختید.

خداوند بزرگ را به شکرانه این اتحاد قوی، پایبندی سترک پایمردی بی مانند و انسجام مستحسن سپاس فراون گفته و بر خود لازم می دانم از حضور قاطع آحاد مردم انقلابی، بصیر، شجاع و با ایمان استان اصفهان تقدیر و تشکر نمایم.

از خداوند متعال، اقتدار، عزت و پایندگی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عظیم الشان انقلاب (مدظله العالی) روحانیت شریف و شما مردم غیور و قدر شناس را خواستارم.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 21549

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/21549/استاندار-اصفهان-حضور-حماسی-مردم-راهپیمایی-یوم-الله-۲۲-بهمن-خاطره-۵۷-زنده

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir