plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۲۱۲۵
پرسپولیس - داماش گیلانیان

ورزشگاه شهدای فولاد اهواز امشب شاهد فینال جام حذفی است

پرسپولیس اگر موفق به کسب جام حذفی شود، تنها تیمی است که توانسته دبل کند
جام حذفی به پایان خود رسید و تیم پرسپولیس بعد از 6 سال با راهیابی به فینال، اکنون در آرزوی کسب جام لحظه شماری میکند. داماش گیلانیان نیز در تلاش است تا با ارائه یک بازی حرفه ای و زیبا باز هم شگفتی ساز باشد. پرسپولیس آخرین جام قهرمانی خود را در لیگ برتر دو هفته پیش در شهر جم گرفت و حالا شانس زیادی دارد تا دومین جامش را باز هم در جنوب کشور و این بار در اهواز بگیرد. در بازی امشب، شاید خوزستانی های خونگرم شاهد شکسته شدن طلسم پرسپولیس در کسب جام حذفی باشند.
ورزشگاه شهدای فولاد اهواز امشب شاهد فینال جام حذفی است
به گزارش ایصال نیوز بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان امشب(یکشنبه) از ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد تا خوزستان در  ۱۲ خرداد۹۸ شاهد بسته شدن پرونده جام حذفی 97-98 باشند.
تیم پرسپولیس تهران با حذف سپاهان اصفهان و همچنین تیم دسته دومی و شگفتی ساز داماش گیلانیان با حذف سایپا، امشب برگزارکننده بازی حساس فینال جام حذفی کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) خواهند بود.
تیم داماش گیلان سه بازیکن محروم دارد و با 14 بازیکن و 2 دروازه بان در فینال حاضر خواهد بود. داماش گیلان اولویت خود را در این فصل صعود به دسته بالاتر می‌دانست که محقق نشد. تیم پرسپولیس هم در بازی با داماش شجاع خلیل زاده و سروش رفیعی را در اختیار ندارد.
گزارش تلویزیونی این بازی حساس به «حسین آزادی» گزارشگر خوزستانی رسیده است. فینال جام حذفی ایران (یادواره آزادسازی خرمشهر) امشب و با قضاوت موعود بنیادی فر در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان اهواز برگزار می شود.
 با توجه به شرجی بودن و پیش بینی دمای ۳۷ درجه ای هوای اهواز در زمان بازی، بازیکنان دو تیم فینالیست و البته هواداران شب سختی را در پیش خواهند.
انتهای پیام/* 
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما