> پرسپولیس با پیروزی مقابل داماش، قهرمان جام حذفی شد | ایصال نیوز
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۲۱۳۷
پس از دو ساعت و نیم تاخیر پر تنش شروع مسابقه

پرسپولیس با پیروزی مقابل داماش، قهرمان جام حذفی شد

پرسپولیس فصل رویایی خود را تکمیل کرد
شب گذشته میلیونها ایرانی علاقمند به فوتبال در ساعت 21 چشم به قاب شبکه سه تلویزیون دوخته بودند تا یک فینال زیبا و حرفه ای جام حذفی را شاهد باشند، اما نمی دانستند که ورزشگاه اهواز قبل از بازی فوتبال شاهد هنرنمایی دیگری است و مردم هم باید از قاب تلویزیون بیننده بخشهایی از آن باشند! مسابقه با بیش از دو ساعت تاخیر شروع شد، با یک دنیا حاشیه و تنش و حسرت؛ علت: «نبودن جا برای تماشاگران داماش
پرسپولیس با پیروزی مقابل داماش، قهرمان جام حذفی شد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر برابر داماش گیلان به قهرمانی جام حذفی دست یافت و فصل رویایی خود را تکمیل کرد. دیدار فینال جام حذفی باشگاه‌های ایران بین تیم های پرسپولیس و داماش گیلان از ساعت ۲۳ و ۲۰ دقیقه یکشنبه شب و با شرایطی بسیار عجیب در ورزشگاه «فولاد» شهر اهواز برگزار شد.
ابتدا قرار بود این دیدار از ساعت ۲۱ آغاز شود که به دلیل ضعف در برگزاری و اختصاص نیافتن جایگاه به هواداران داماش گیلان، ابتدا لغو شد و در نهایت با ۱۴۰ دقیقه تاخیر آغاز به کار کرد. پرسپولیس که چند پیش و برای سومین بار متوالی به قهرمانی لیگ برتر رسید با انگیزه زیاد وارد میدان شد تا با فتح جام حذفی، دبل کرده و نام خود را در تاریخ ثبت کند که در این راه به موفقیت رسید.
بازیکنان تیم دسته دومی داماش گیلان نیز که با شکست دادن تیم های مطرح به فینال رسیدند، برای تکمیل شگفتی خود با تلاش زیادی بازی را ادامه داده، اما در نهایت با شکست زمین را ترک کردند.
هرچند بازی مطابق انتظار با حملات پرسپولیس آغاز شد، اما بازیکنان داماش نیز در ضد حملات بسیار خطرناک نشان می دادند. در دقیقه ۲۲ «علی علیپور» مهاجم پرسپولیس با ضربه آزاد تماشایی دروازه داماش را گشود تا سرخپوشان پایتخت بر حریف غلبه کنند.
سرانجام در طولانی ترین و جنجالی ترین فینالهای تاریخ فوتبال جام حذفی! پرسپولیس توانست به قهرمانی برسد.
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما