plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
کد مطلب : ۲۴۹۵۷
بیست و هفتمین سفر استانی رئیس جمهور

سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه، وارد سنندج شدند

رسیدگی میدانی به مطالبات مردم کردستان
رییس جمهور در بیست و هفتمین سفر استانی خود، صبح جمعه ۱۷ تیرماه وارد سنندج شد.
سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه، وارد سنندج شدند
رییس جمهور و جمعی از وزرا و دولتمردان، در بدو ورود به فرودگاه سنندج، مورد استقبال استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسوولان کشوری و لشکری قرار گرفت‌.

حجة الاسلام سیدابراهیم رییسی در فرودگاه سنندج در یک سخنرانی اهداف، برنامه ها و طرح های اولویت دار سفر یک روزه به این استان را تشریح خواهد کرد. 

دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم شهرستان سقز، نشست با روحانیون استان، دیدار با مردم سنندج در ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه و ارائه گزارشی از مصوبات سفر از برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور به کردستان است.

وزیر آموزش و پرورش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر جهاد کشاورزی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، رییس دفتر رییس جمهور، مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، ۲ تن از اعضای شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت و مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، حجة الاسلام ریسی را در این سفر همراهی می کنند.

از روز گذشته ۲۹ میز خدمت و ارتباط مردمی با حضور شماری از معاونان وزیران به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها در نقاط مختلف استان تشکیل شده است تا علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایات و پیشنهادات، خواسته ها و نامه های مکتوب مردمی نیز دریافت شود.

استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما