plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۲۵۱۲۰
در بدو ورود به استان کرمانشاه

رئیسی: مردم کرمانشاه حقیقتاً برای ایران مرزبانی کردند

کرمانشاه منطقه مساعد کشاورزی است
رئیس جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به استان کرمانشاه، با تأکید بر اینکه استان کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی است، گفت: مردم کرمانشاه حقیقتاً برای ایران عزیزمان مرزبانی کردند.
رئیسی: مردم کرمانشاه حقیقتاً برای ایران مرزبانی کردند
به گزارش ایصال نیوز از ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه در بیست و هشتمین سفر استانی دولت مردمی به استان کرمانشاه ضمن عرض سلام به مردم متدین، با بصیرت و حماسه‌آفرین کرمانشاه و عرض احترام به خانواده شهدا و ایثارگران این استان، گفت: استان کرمانشاه همانطور که رهبر انقلاب فرمودند سینه ستبر ایران اسلامی است و حقیقتاً مردم این استان برای کشور عزیزمان مرزبانی کردند.

رئیس جمهور افزود: مردم این استان و مرزداران عزیز ۸ سال جانانه و پیروزمندانه در مقابل صدامیان و منافقین ایستادگی کردند و همواره خودشان را نسبت به مردم مدیون می‌دانند.

آقای رئیسی تأکید کرد: تقدیم بیش از ۲۰ هزار جانباز و ۱۰ هزار شهید به کشور نشان صدق حضور مردم این استان در همه صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس است.

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های متنوع استان کرمانشاه، تصریح کرد: خداوند ظرفیت‌های بسیاری را به کرمانشاه مرحمت کرده است. این منطقه مساعد کشاورزی است و قریب به ۹۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی در این استان وجود دارد. اراضی حاصلخیزی که می‌تواند همچنانکه این استان امنیت مرزها را حفظ کرد در تأمین امنیت غذایی هم نقش بسیار ارزشمندی را ایفا کند.

حجة الاسلام رئیسی اظهار داشت: استان کرمانشاه زمینه بسیار خوبی برای گردشگری و صادرات با توجه به مرز مشترک با عراق دارد.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه نیازهای استان کرمانشاه برای این سفر بررسی شده است، گفت: طبیعی است در این سفر همه نیازهای استان مرتفع نمی شود، لذا به سراغ اولویت‌ها رفتیم و نسبت به رفع مشکلات استان تصمیماتی اتخاذ خواهد شد و اعتباراتی برای اولویت‌ها قرار داده شده است.

آقای رئیسی افزود: نتیجه اقدامات و مصوبات را در شورای اداری استان اعلام خواهیم کرد تا همه نسبت به اجرایی کردن مصوبات اهتمام بورزند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما