plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۲۵۵۱۰
در بدو ورود به استان همدان

رئیسی: اولویت دولت بهره‌برداری مناسب از ظرفیت‌های کشاورزی، گردشگری و معادن همدان است

همدان مهد عالمان، حکیمان، شاعران و فرزانگان بسیاری است
رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های استان همدان تصریح کرد: کشاورزی، گردشگری و معدن نماد ظرفیت‌های استان هستند، منتها بهره‌برداری مناسب از این ظرفیت‌ها با یک موانع و مشکلاتی مواجه است. اما با وجود ظرفیت عظیم نیروی انسانی، کارآمد، جوان و تحصیلکرده در استان همدان بسیاری از این مشکلات قابل حل است.
رئیسی: اولویت دولت بهره‌برداری مناسب از ظرفیت‌های کشاورزی، گردشگری و معادن همدان است
به گزارش ایصال نیوز از ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه در بدو ورود به پابتخت تاریخ و تمدن، همدان را استانی تاریخی و تمدنی برشمرد و گفت: استان همدان یادآور رشادت‌های بسیار رزمندگان در دفاع مقدس است. تقدیم ۸ هزار شهید و بیش از ۲۷ هزار جانباز و ایثارگر برای بنده و دولت باعث افتخار است.

رئیس جمهور با بیان اینکه استان همدان مهد عالمان، حکیمان، شاعران و فرزانگان بسیاری است، خاطرنشان کرد: نه فقط خود همدان بلکه کشورمان و جهان اسلام در ادوار مختلف تاریخ از این فرهیختگان فیض برده اند.

آقای رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های منطقه تصریح کرد: کشاورزی، گردشگری و معدن نماد ظرفیت‌های استان هستند، منتها بهره‌برداری مناسب از این ظرفیت‌ها با یک موانع و مشکلاتی مواجه است. اما با وجود ظرفیت عظیم نیروی انسانی، کارآمد، جوان و تحصیلکرده در استان همدان بسیاری از این مشکلات قابل حل است.

رئیس جمهور اولویت سفرش را بررسی مسایل و مشکلات استان برشمرد و تاکید کرد که انشاالله در شورای اداری تصمیمات و گام‌های موثری برای حل مشکلات مردم برخواهیم داشت.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما