plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۶۷۱۹
آخرین تحولات باشگاه استقلال

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد

پایان همکاری با استراماچونی
بازیکن محبوب سال های دور و نزدیک استقلال بار دیگر سرمربی گری آبی ها را در دست گرفت. با اعلام رسمی باشگاه استقلال، این باشگاه دیگر تمایلی به ادامه حضور سرمربی ایتالیایی تیمش ندارد.
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد
به گزارش ایصال نیوز، بالاخره بعد از حرف و حدیث های فراوان، باشگاه استقلال عصر پنجشنبه 5 دی ماه با توجه به مهلت های مکرر داده شده، به همکاری خود با آندره آ استراماچونی پایان داد تا آبی ها بعد از 20 روز از بلاتکلیفی مطلق خارج شوند.

هیئت مدیره استقلال بعد از بررسی گزینه های مختلف و با توجه به لزوم اعلام هرچه سریع تر سرمربی این تیم روی فرهاد مجیدی به توافق نهایی رسیده اند تا این مربی جوان بتواند شرایط این تیم را به روال عادی برگرداند.

فرهاد مجیدی در 5 بازی آخر فصل گذشته و بعد از برکناری وینفرد شفر سکان هدایت استقلال را برعهده گرفت که حاصل آن سه برد و 2 تساوی برای آبی ها بود و او حالا دوباره می تواند روی نیمکت تیمی بنشیند که سال ها انتظار آن را می کشید.

گفته می شود مجیدی لیست بازیکنان مورد نیاز خود را هم به باشگاه داده است و آبی ها مطابق خواسته های او وارد بازار نقل و انتقالات زمستانی می شوند تا بتوانند خود را در چند پست تقویت کنند.

آندره آ استراماچونی یک شب قبل از بازی با پیکان تمرینات این تیم را ترک کرد و صبح روز بازی از ایران خارج شد تا آبی ها در سه بازی آخر خود قبل از تعطیلات بدون سرمربی باشند و البته 5 امتیاز حساس را از دست بدهند.

در این مدت 21 روزه، مدیران استقلال تلاش زیادی کردند که با استفاده از مناسبات سیاسی استراماچونی را به ایران برگردانند و در شرایطی که 160 هزار دلار پول به حساب این سرمربی ایتالیایی واریز کردند او در یک ایمیل 11 بندی به باشگاه شروط جدیدی را مطرح کرد که یکی از آنها پرداخت دستمزدش تا پایان فصل بود، موضوعی که با مخالفت باشگاه استقلال همراه بود و باعث شد تنش بین طرفین بالا بگیرد. اما انتشار ایمیل وکیل استراماچونی توسط باشگاه استقلال تنش را بین طرفین به اوج خود رساند تا جایی که بسیاری معتقد بودند دیگر این همکاری از سرگرفته نخواهد شد.

امروز باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای رسمی پایان همکاری خود با استراماچونی را اعلام کرد تا آبی ها به دنبال اعلام نام سرمربی جدید این باشگاه باشند.

فرهاد مجیدی بعد از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال، اکنون باید با دو بازی پلی آف در لیگ قهرمانان آسیا کار خود را به عنوان سرمربی آغاز کند، دو بازی که بی تردید نتیجه آن در آینده کاری او بسیار مهم خواهد بود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما