plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۶۷۳۶

فرهاد مجیدی: سرمربی استقلال نمی شوم

ستاره سابق باشگاه استقلال رسما اعلام کرد در موقعیت فعلی پیشنهاد سرمربیگری آبی ها را قبول نمی کند. باید اعلام کنم فقط روزی به خانه ام برمی گردم که هواداران – صاحبان اصلی آن خانه – منتظرم باشند و پای دعوتنامه امضای معنوی آنها باشد.
فرهاد مجیدی: سرمربی استقلال نمی شوم
به گزارش ایصال نیوز، پس از کش و قوس های فراوان باشگاه استقلال اعلام کرد که ماجرای مذاکره با آندره آ استراماچونی و تلاش برای بازگشت این سرمربی ایتالیایی به ایران خاتمه یافته و آبی های پایتخت در ادامه راه خود سرمربی جدیدی خواهند داشت.

در این مسیر، نام فرهاد مجیدی به عنوان جدی ترین گزینه هدایت استقلال مطرح بود و حتی بعضا در رسانه ها خبر رسمی شدن حضور مجیدی به عنوان سرمربی در استقلال هم به گوش رسید.

اما لحظاتی پیش فرهاد مجیدی در صفحه اینستاگرام شخصی خود متنی را منتشر کرد و در آن از نپذیرفتن پیشنهاد سرمربیگری استقلال خبر داد.

مجیدی در این پست اینستاگرامی نوشت: «در ورزش اگر یک نکته یاد گرفته باشم این است که ورزشکار هویت حرفه ای خود را از باشگاه و هوادارانش می گیرد.

استقلال تا ابد خانه من است و با هوادارانش احساس مشترک دارم و در هر مسیری همراهشان هستم، مثل دو هفته اخیر که با آنها بدترین روزها را گذراندم.

با سپاس از باشگاه استقلال که برای سرمربیگری به من اعتماد کرد، باید اعلام کنم فقط روزی به خانه ام برمی گردم که هواداران – صاحبان اصلی آن خانه – منتظرم باشند و پای دعوتنامه امضای معنوی آنها باشد. سپاسگزارم از محبت بازیکنان عزیز استقلال که در این روزگار به شدت مظلوم  واقع شدند.»

اکنون با این عقب نشینی ناگهانی مجیدی از سرمربیگری استقلال، ممکن است سری جدیدی از اتفاقات در باشگاه استقلال رخ بدهد از جمله تغییرات در هیئت مدیره و آغاز دور جدید مذاکرات برای بازگشت آندره آ استراماچونی.

مجیدی در حالی پیشنهاد هدایت تیم محبوب خود را نپذیرفت، که پای آخرین پست اینستاگرامی او ده ها هزار کامنت نوشته شد که اغلب دوست داران استقلال و این ستاره سابق آبی های پایتخت از او خواسته بودند کار در استقلال به عنوان جانشین استراماچونی را قبول نکند.  

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما