plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۱۱۷۸۳
پایان کار مجیدی با بیانیه رسمی سعادتمند

یک روزنامه ایتالیایی: بازگشت استراماچونی به استقلال نزدیک است

خداحافظی مجیدی با بازیکنان در پایان فینال جام حذفی
سرمربی جوان آبی‌ها پس از شکست 2 بر 3 تیمش در برابر تراکتور در فینال جام حذفی، با بازیکنان خود خداحافظی کرد. باشگاه استقلال در بیانیه ای، رسما اعلام کرد به دنبال برگرداندن آندرا استراماچونی است.
یک روزنامه ایتالیایی: بازگشت استراماچونی به استقلال نزدیک است
به گزارش ایصال نیوز، پس از شکست روز پنجشنبه استقلال در فینال جام حذفی در مقابل تراکتورسازی، فرهاد مجیدی و استقلال به پایان همکاری با یکدیگر نزدیک شدند و اکنون مدیران این تیم به دنبال انتخاب فرد جدیدی برای هدایت این تیم هستند.

پس از سفر پرحاشیه احمد سعادتمند به ایتالیا، رسانه های معتبر این کشور از جمله توتو اسپورت و همچنین خبرنگاران مشهوری از جمله جیانلوکا دی مارزیو و نیکولو شیرا اعلام کردند که استقلال برای بازگشت استراماچونی به این تیم، وعده قرارداد 2 ساله و بالاتری به سرمربی سابق آبی پوشان داده است.

امروز نیز روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، معتبرترین روزنامه ایتالیا نیز به پیشنهاد استقلال به استراماچونی واکنش نشان داد. عنوان این گزارش «آدم ربایی، فرار، عشق، بازگشت: سندرم عجیب استکهلم" است.

از سوی دیگر به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کانال رسمی باشگاه استقلال پس از شکست مقابل تراکتور در فینال جام حذفی در بیانیه‌ای کوتاه نوشت: از امشب (پنجشنبه شب) رایزنی رسمی مسئولان باشگاه استقلال جهت رفع موانع گذشته و بازگشت استراماچونی با انجام مذاکرات رسمی و ارسال دعوت نامه برای ایشان طبق قرارداد قبلی، انجام خواهد شد تا جلوی خسارت‌های مالی هم به باشگاه استقلال گرفته شود. امیدواریم در فصل آتی بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

فرهاد مجیدی نیز که هفته گذشته اعلام کرده بود از سمت خود کنار می‌رود و با وساطت بازیکنان و کادر فنی استقلال روی نیمکت این تیم در بازی با تراکتور نشست بعد از پایان دیدار فینال جام حذفی با بازیکنان تیمش خداحافظی کرد.

حال باید منتظ ماند و دید آیا با توجه به قانون منع ورود مربی و بازیکن خارجی، مدیرعامل استقلال موفق به عمل به وعده بزرگ خود خواهد شد یا خیر؟

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما