plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
کد مطلب : ۶۵۹۴
پارس جنوبی جم 0 - ۱ پرسپولیس

شاهکار ترابی برای صعود پرسپولیس

در اولین بازی از هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، پرسپولیس با تک گل دقایق پایانی ترابی مقابل پارس جنوبی به پیروزی رسید
شاهکار ترابی برای صعود پرسپولیس
به گزارش ایصال نیوز، در اولین بازی از هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز از ساعت 15 پارس جنوبی جم به مصاف پرسپولیس رفت. پارس جنوبی که از این هفته فراز کمالوند را در اختیار ندارد برابر پرسپولیسی قرار گرفت که باقی ماندن در کورس مدعیان به ۳ امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشت.

دو تیم در خلق موقعیت توفیق چندانی نداشتند. پارس جنوبی از دقیقه ۸۵ ده نفره شد و نهایتا فشار پرسپولیس در دقایق پایانی جواب داد و مهدی ترابی بازیکن آماده این روزهای پرسپولیس گل برتری را به ثمر رساند.

پرسپولیس با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و منتظر نتایج سایر مدعیان باقی می‌ماند. پارس جنوبی هم همچنان ۱۱ امتیازی است.

ترکیب پارس جنوبی جم:
فرنادو دخسوس، مهدی ترکمان، فریبرز گرامی، نیما انتظاری، محمود شفیعی، پوریا آریاکیا، مگنو باتیستا، محمد نوری، متین کریم زاده، شهرام گودرزی و رضا خالقی‌فر کارت زرد دقیقه 21 مگنو باتیستا (پارس جنوبی جم)

ترکیب پرسپولیس:
بوژیدار رادوشوویچ، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، مهدی شیری، محسن ربیع خواه، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، بشار رسن، وحید امیری و مهدی عبدی کارت قرمز مگنو باتیستا

دقایق حساس:
دقیقه 12: روی کرنر مهدی ترابی از سمت چپ دروازه پارس جنوبی جم، دخسوس به خوبی ضربه سر کنعانی‌زادگان را دفع کرد و مانع از گلزنی پرسپولیسی‌ها شد.

دقیقه 16: روی حرکت مهدی عبدی توپ در محوطه جریمه به بشار رسن رسید که ضربه‌ی نه چندان محکم او را دخسوس به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 39: شوت کنعانی‌زادگان از داخل محوطه جریمه بعد از برخورد به مدافعان پارس به بیرون رفت و یک کرنر برای پرسپولیس بدست آمد.

دقیقه ۴۶: ضربه فنی مهدی ترابی با واکنش فرناندو دخسوس به کرنر رفت.

دقیقه ۵۲: مهدی ترابی با پاس خوب خود علی علیپور را در موقعیت مناسب قرار داد این بازیکن پس از عبور از دروازه بان در زاویه بسته به سمت دروازه شلیک کرد که ضربه اش جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه ۶۱: شوت آریا کیا جایی در چارچوب نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: توپ برگشتی مدافعان پارس جنوبی در محوطه جریمه به مهدی شیری رسید که ضربه محکم و کم دقت این بازیکن راهی اوت شد.

دقیقه ۶۳: برخورد توپ به دستان مگنو باتیستا در محوطه جریمه از سوی داور پنالتی تشخیص داده شد ولی نظر داور پس از مشورت با کمک داور پشت دروازه عوض شد. دقیقه ۸۷: شوت بشار رسن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۳: این بار نوبت احمد نوراللهی بود که شانس خود را با یک ضربه زمینی امتحان کند که شوت این بازیکن هم در چارچوب نبود.

دقیقه 96:( گل اول پرسپولیس) پاس علی علیپور در محوطه جریمه به مهدی ترابی رسید و باز هم این بازیکن ناجی پرسپولیس بود و دروازه حریف را باز کرد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : نود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما