plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۹
کد مطلب : ۴۴۵۸
پرسپولیس ۱ - ۰ صنعت نفت آبادان

با شلیک کنعانی، پرسپولیس پیروز میدان شد

پرسپولیس ۶ امتیازی در جایگاه چهارم
پرسپولیس پس از شکست هفته گذشته مقابل تراکتور، به دنبال پیروزی در این دیدار بود که تا با آرامش پا به دیدار حساس دربی بگذارد. پرسپولیس با تک گل کنعانی زادگان موفق به شکست صنعت نفت آبادان شد.
با شلیک کنعانی، پرسپولیس پیروز میدان شد
به گزارش ایصال نیوز، در آخرین بازی از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر دوشنبه شب، از ساعت 19:45 پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به دیدار صنعت نفت آبادان رفت. پرسپولیس پس از شکست هفته گذشته مقابل تراکتور، به دنبال پیروزی در این دیدار بود که تا با آرامش پا به دیدار حساس دربی بگذارد.
این مسابقه در نیمه اول چنگی به دل نزد. در نیمه دوم سرخپوشان به فشار حملات خود اضافه کردند تا اینکه در دقیقه 57 با شوت کتعانی‌زادگان و اشتباه دروازه‌بان صنعت نفت به گل رسیدند. بعد از این گل بازی جذاب‌تر شد و دو تیم موقعیت‌های خوبی بدست آوردند که از هیچ کدام از آنها نتوانستند استفاده کنند و بازی با همان یک گل به پایان رسید.
با این نتیجه پرسپولیس ۶ امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت. صنعت نفت نیز متحمل نخستین شکست فصل خود شدو به رده هفتم سقوط کرد.
دقایق حساس:
دقیقه ۷: نفوذ سریعی ترابی تا محوطه جریمه صنعت نفت و شوت او از زاویه بسته توسط دریس به کرنر رفت.
دقیقه ۲۴: طالب ریکانی با حرکت پا به توپ دفاع پرسپولیس را بر هم زد و با دروازه بان تک به تک شد ولی ضربه کم دقت این بازیکن به بیرون رفت.
دقیقه ۴۵: بازیکن صنعت نفت پشت محوطه جریمه در زاویه و موقعیت مناسب صاحب ضربه ایستگاهی شدند که ضربه طالب ریکانی با واکنش خوب رادوشویچ در ۲ مرحله مهار شد
دقیقه ۵۷: (گل اول پرسپولیس) پرسپولیس پشت محوطه جریمه صاحب ضربه کاشته شد و شلیک حسین کنعانی زادگان پس از برخورد به زمین با اشتباه محمد دریس وارد دروازه صنعت نفت شد.
دقیقه ۶۹: با اشتباه مدافع صنعت، مهدی ترابی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفت ولی این بازیکن با از دست دادن تعادل خود نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند و شوت او با فاصله بسیار زیادی به بیرون رفت.
دقیقه ۷۶: علی علیپور با فرار تندو تیز صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه این بازیکن با تکل مدافعین صنعت نفت به کرنر رفت.
دقیقه ۷۸: شوت خلیل زاده از پشت محوطه جریمه به بیرون رفت.
دقیقه ۸۶: شوت عقیل کعبی از پشت محوطه جریمه توسط رادشویچ مهار شد
دقیقه ۹۴: مهدی ترابی با نفوذ خوب خود به محوطه جریمه علی علیپور را صاحب موقعیت کرد که ضربه این بازیکن توسط دریس دفع شد توپ برگشتی به مهدی ترابی رسید که ضربه این بازیکن به مهدی ترابی اصابت کرد
دقیقه ۹۵: باز هم علی علیپور صاحب موقعیت شد که ضربه کم دقت این بازیکن توسط مدافعین صنعت نفت برگشت داده شد.
انتهای پبام/*
۱
مرجع : نود ورزشی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما