plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۶۷۳۹
پرسپولیس ۱ - ۰ نساجی

هفتمین پیروزی پیاپی پرسپولیس

پرسپولیس با پیروزی یک بر صفر برابر نساجی نیم فصل اول را به پایان رساند.
هفتمین پیروزی پیاپی پرسپولیس
به گزارش ایصال نیوز، امروز از ساعت 16:30 دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران در دیدار معوقه هفته دوازدهم را در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. پرسپولیس این بازی را تهاجمی آغاز کرد و در نیمه اول با پاس علی علیپور و ضربه سر وحید امیری به گل برتری دست یافت.

اما در نیمه دوم بازیکنان نساجی برای جبران گل خورده به روی دروازه پرسپولیس فشار آوردند که روی حملات این تیم محسن ربیع‌خواه کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد. پس از ۱۰ نفره شدن پرسپولیس دامنه حملات نساجی گسترده‌تر شد ولی سرخپوشان موفق شدند که حملات حریف را خنثی کنند. سیامک نعمتی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بودند در لحظات پایانی و در شرایطی که پرسپولیس سه تعویض خود را انجام داده بود مصدوم شد تا پرسپولیس بازی را با ۹ بازیکن به اتمام برساند.

پرسپولیس با این پیروزی به هفتمین برد پیاپی خود در لیگ و جام حذفی دست یافت و با ۳۴ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان در رتبه نخست قرار گرفت. در صورت توقف سپاهان مقابل صنعت نفت، سرخپوشان با صدرنشینی به تعطیلات زمستانی می‌روند. نساجی هم با این شکست با ۱۶ امتیاز در رتبه دهم باقی ماند.

 دقایق حساس:
دقیقه ۴: ارسال از جناح راست نوراللهی در محوطه جریمه به حسین کنعانی‌زادگان رسید که ضربه سر این بازیکن جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه ۷: ضربه آرام و فنی نوراللهی توسط حقیقی مهار شد.

دقیقه ۲۲: شلیک خطرناک محمد عباس زاده از پشت محوطه جریمه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: با پاس احمد نوراللهی می‌رفت که مهدی ترابی در موقعیت تک‌به‌تک قرار گیرد که احسان قهاری مانع از آن شد. پرسپولیسی‌ها در این صحنه اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

دقیقه ۲۹: علی علیپور با زدن بر سر توپ دفاع نساجی را از پیش رو برداشت تا در موقعیت مناسب برای گشودن دروازه حریف قرار گیرد که شوت این بازیکن توسط علیرضا حقیقی مهار شد.

دقیقه ۳۱: شوت خوب مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه با واکنش عالی حقیقی به کرنر رفت.

دقیقه ۳۲: کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس به احمد نوراللهی رسید که ضربه سر این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴ (گل اول پرسپولیس) روی یک حمله سریع که آغازگر آن مهدی ترابی بود توپ در گوشه چپ محوطه جریمه به علی علیپور رسید و ارسال این بازیکن با ضربه سر وحید امیری گل اول سرخپوشان را رقم زد.

دقیقه ۵۵: با اشتباه مدافعین پرسپولیس توپ در محوطه جریمه به محمد عباس زاده رسید که ضربه سر این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴: با پاس در عمق عرفان معصومی در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت ایده‌آل شد که ضربه این بازیکن با واکنش عالی رادوشویچ به کرنر رفت. دو تیم پس از این بازی به تعطیلات زمستانی رفتند و دیدار هفته هفدهم در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : نود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما