plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۴۹۲۴
رقابت‌های کاراته‌وان روسیه

«رزیتا علیپور» طلا گرفت/تیم ایران با سه طلا قهرمان شد

درخشش تیم ایران در رقابت ها
در ششمین مرحله لیگ برتر کاراته‌وان در سال ۲۰۱۹ که از روز جمعه با حضور ۶۴۲ کاراته کا از ۸۵ کشور در مسکو روسیه آغاز شده است امروز یکشنبه «رزیتا علیپور» با اقتدار، دومین مدال طلای تیم کاراته زنان ایران در کاراته‌وان روسیه را ضرب کرد. در این مسابقات همچتین سارا بهمنیار و پورشیب مدال طلا و گنج زاده مدال نقره و عسکری مدال برنز را کسب کردند. تیم ایران در مجموع ۲ بخش مردان و زنان به مقام قهرمانی کاراته‌وان روسیه دست یافت.
«رزیتا علیپور» طلا گرفت/تیم ایران با سه طلا قهرمان شد
به گزارش ایصال نیوز، ششمین مرحله لیگ برتر کاراته‌وان در سال ۲۰۱۹ از روز جمعه با حضور ۶۴۲ کاراته کا از ۸۵ کشور در مسکو روسیه آغاز شده و امروز یکشنبه با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به اتمام رسید.
در پایان تیم کشورمان با کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز به مقام قهرمانی دست یافت.
اسپانیا با دو طلا، یک نقره و ۲ برنز به مقام نایب قهرمانی رسید و جمهوری آذربایجان با ۲ طلا و یک برنز به مقام سومی دست یافت.
تیم‌های ژاپن، روسیه، ترکیه و فرانسه نیز در رتبه‌های چهارم تا هفتم قرار گرفتند.
ملی‌پوشان کشورمان با کسب مدال در این رویداد، مسیر خود را برای رسیدن به سهمیه المپیک توکیو هموارتر کردند. این مسابقات دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی در راستای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.
تیم ایران در ۲ بخش کاتا و کومیته مردان و زنان در این مسابقات شرکت کرده بود و موفق شد با اقتدار در مجموع ۲ بخش مردان و زنان به مقام قهرمانی کاراته‌وان روسیه دست یابد.
در جریان مبارزات فینال «رزیتا علیپور» در دیدار پایانی وزن منهای ۶۱ کیلوگرم زنان برابر «هانا جوما» از کانادا با ارائه مبارزه‌ای حساب شده به برتری یک بر صفر رسید تا ضمن کسب مدال طلا، شرایط خود را در رنکینگ المپیکی بهبود بخشد. در این وزن نمایندگان چین و صربستان به مدال برنز مشترک رسیدند.
بانوی کاراته ایران برای رسیدن به فینال از سد نمایندگان سوئیس، صربستان، فرانسه، مراکش و مصر گذشت.
پیش از این «سارا بهنمیار» به مدال طلای وزن منهای ۵۰ کیلوگرم زنان و «بهمن عسگری» به مدال برنز وزن منهای ۷۵ کیلوگرم دست یافتند.
همچنین دقایقی قبل، در بخش مردان، «ذبیح‌الله پورشیب» و «سجاد گنج زاده» در فینال اوزان منهای ۸۴ و به اضافه ۸۴ مردان برای کسب مدال طلا، روی تاتامی رفتند. پورشیب خوش‌رنگ‌ترین مدال مردان و سومین طلای ایران را بدست آورد. و سجاد گنج زاده به مدال نقره بسنده کرد. در این مسابقات بهمن عسکری نیز مدارل برنز را کسب کرده بود.
انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما