plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
کد مطلب : ۵۲۴۰

تداوم صدرنشینی بانوی ایرانی در مسابقات شطرنج جهانی

نفر دوم ریتینگ شطرنج زنان ایران در دور ششم رقابت‌های شطرنج قهرمانی جوانان جهان با برتری برابر حریف مغولستانی همچنان در صدر جدول رقابت‌ها قرار دارد. طباطبایی و غلامی از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی انصراف دادند.
تداوم صدرنشینی بانوی ایرانی در مسابقات شطرنج جهانی
به گزارش ایصال نیوز، در حالی که مسابقه‌ شطرنج قهرمانی جوانان جهان (زیر ۲۰ سال) به میزبانی هند در جریان است، مبینا علی نسب در ادامه نتایج خوب در مسابقات قهرمانی شطرنج جوانان جهان این بار حریفی از مغولستان را شکست داد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور ششم مسابقات قهرمانی شطرنج جوانان جهان (زیر 20 سال) در کشور هند برگزار شد و مبینا علی نسب(2239) صدر نشین رقابت ها برابر حریف مغولستانی خود با ریتینگ 2277 صاحب برتری شد تا با کسب 5.5 امتیاز همچنان از مدعیان کسب عنوان قهرمانی رقابت ها باشد.
علی نسب تا پایان دور ششم در مسابقات قهرمانی شطرنج جوانان جهان موفق به کسب 5 پیروزی و یک تساوی شده است.
محمدامین طباطبایی (2642) هم در دور ششم به نماینده ای از رژیم صهیونیستی برخورد کرد که حاضر به رقابت با او نشد.
آرین غلامی (2554) دیگر نماینده ایران در این رقابت ها بود که پس از عدم رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس در دور چهارم، از ادامه مسابقات انصراف داد.
مسابقات قهرمانی شطرنج جوانان جهان (زیر 20 سال) در 11 دور تا سوم آبان ماه در کشور هند برگزار می شود. در این رقابت ها 189 بازیکن دختر و پسر به رقابت با یکدیگر می پردازند.
گفتنی است، پیش از این پرهام مقصودلو نفر دوم ریتینگ شطرنج ایران در سال ۲۰۱۸ عنوان قهرمانی جوانان جهان را از آن خود کرده بود.
انتهای پیام/*
۳
مرجع : فدراسیون شطرنج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما