plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۳۰۷

مدال طلای جهان در دستان بانوی کاراته کار ایرانی

در دومین روز از پنجمین مرحله لیگ برتر کاراته وان 2019 در ژاپن، .سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم با غلبه بر تمامی رقبایش موفق شد مدال طلای کارته وان جهان را کسب کند. سارا بهمنیار دختر شجاع و با تکنیک ایرانی پیشتر عنوان قهرمانی جوانان جهان را به دست آورده بود و با تلاش فراوان اینبار در کاراته وان و در یک سطح بالاتر خوش درخشید.
مدال طلای جهان در دستان بانوی کاراته کار ایرانی
به گزارش ایصال نیوز، پنجمین مرحله لیگ برتر کاراته وان از دیروز و با حضور ۶۴۹ کاراته کا از ۷۹ کشور در شهر توکیو ژاپن آغاز شده و نمایندگان کشورمان در کاتای انفرادی بانوان وزن کومیته انفرادی مردان و بانوان به میدان رفتند.
سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم با غلبه بر تمامی رقبایش فینالیست شد و امروز طلایی شد.
همچنین مجید حسن نیا در وزن ۶۰- کیلوگرم و بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم به دیدار رده بندی اوزان خود راه یافتند.
در وزن ۵۰- کیلوگرم، سارا بهمنیار در اولین مبارزه خود ۳ بر صفر جلنا پنهار از کرواسی را شکست داد. در بازی دوم موفق شد ۸ بر صفر مادوری پوانسن از مالزی را از پیش رو بردارد. در مبارزه سوم ۴ بر ۳ آیاکا تادانو از ژاپن را برد.
بهمنیار در چهارمین دیدار پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل باخرینیسو باباروا از ازبکستان با قانون سنشو برنده تاتامی شد و گام به دور نیمه نهایی گذاشت. او در این مرحله ۵ بر صفر پونگ کو از چین تایپه را مغلوب کرد و فینالیست شد.
سارا بهمنیار برای کسب مدال طلا امروز یکشنبه، ساعتی قبل در مقابل الکساندر رچیا از فرانسه قرار گرفت و با شکست این دختر کارته کار فرانسوی، موفق شد با کسب مدال طلا قهرمان جهان شود. سارا بهمنیار دختر با استعداد گیلانی ایران زمین که پیشتر عنوان قهرمانی جوانان جهان را به دست آورده بود، با تلاش فراوان اینبار در کاراته وان و در یک سطح بالاتر درخشید و در فینال با افتخار طلایی شد.
این مسابقه حساس مستقیما از شبکه سه پخش شد.
انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایصال نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما