plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۳۶۸۱۸

جشن قهرمانی گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال کشور

تیم فوتسال «گیتی‌پسند اصفهان» روز جمعه در لیگ برتر فوتسال کشور از سد تیم «شهرداری ساوه» عبور کرد و با کسب ۷۳ امتیاز به‌عنوان تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها، جشن پنجمین قهرمانی خود را شامگاه جمعه در سالن پیروزی اصفهان برگزار کرد.
جشن قهرمانی گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال کشور
 به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، هفته سوم لیگ برتر فوتسال با دیدار تیم های گیتی پسند و شهرداری ساوه در سالن پیروزی اصفهان پیگیری شد که در انتهای این دیدار گیتی پسند موفق شد با نتیجه 5 بر صفر حریف خود را شکست دهد.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان قهرمان این فصل لیگ برتر فوتسال کشور، عصر امروز در چارچوب هفته بیست و پنجم با ارائه یک بازی برتر و با نتیجه پنج بر صفر تیم شهرداری ساوه را در ورزشگاه «پیروزی» اصفهان شکست داد.

گیتی پسند با این بُرد به بیست و چهارمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها رسید و با کسب ۷۳ امتیاز و با تفاضل گل ۶۲ به رکورد جدیدی در تاریخ لیگ برتر فوتسال ایران دست یافت.

در این دیدار که از ساعت ۱۶ آغاز شد، محمد درخشانی در نیمه نخست یک گل وارد دروازه حریف کرد و پس از آن در نیمه دوم نیز چهار گل توسط علیرضا عسگری، مهدی کریمی، مهدی مهدی خانی و در نهایت توسط محمد درخشانی وارد دروازه تیم شهرداری ساوه شد.

تیم شهرداری ساوه با این شکست در امتیاز ۳۲ باقی ماند و با توجه به باخت «سفیر گفتمان» مقابل «ایرالکو اراک» بطور موقت در جایگاه هشتم لیگ برتر فوتسال قرار گرفت.

گیتی‌پسند تا اینجای رقابت‌ها تنها تیم بدون شکست لیگ باقی مانده و با ۲۴ بُرد و یک تساوی در حال ثبت یک رکورد تاریخی در فوتسال ایران است؛ بدون شک یکی از عوامل اصلی موفقیت این تیم جوانگرایی در سایه نگاه فنی سرمربی آن است.

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان امسال با چهره جوان‌ شده پا به لیگ برتر گذاشت و در هفته بیستم با فاصله ۱۴ امتیازی از تیم «مس سونگون» قهرمان سال گذشته، در رده اول جدول قرار گرفت.

گیتی‌پسند در این فصل اتکا به تک‌ ستاره‌ها را کنار گذاشت، با تیمی یکدست روانه مسابقات شد و هشت نفر از بازیکنان فعلی آن در تیم ملی فوتسال نیز هستند که رکورد بی نظیری از نظر حضور بازیکنان در تیم ملی فوتسال محسوب می شود.

نگاه فنی محمد کشاورز سرمربی این تیم به بازیکنانش در انتخاب هشت بازیکن گیتی پسند برای عضویت در تیم ملی موثر بوده است و ویژگی های فنی این سرمربی باعث شد، هیات مدیره باشگاه هفته قبل به اتفاق آرا وی را به‌عنوان سرمربی برای سال آینده ابقا کند.

اصفهان از قطب های اصلی فوتسال کشور در ۲ بخش مردان و زنان است،

تیم فوتسال زنان باشگاه «شاهین نوین نطنز» نیز یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها به‌عنوان نایب قهرمانی سوپر لیگ فوتسال بانوان ایران دست یافت.

تیم فوتسال مردان گیتی‌پسند اصفهان تاکنون پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است. این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما