plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۳۶۴۲۴
در آیین گرامیداشت یوم الله ۱۲ بهمن

استاندار اصفهان: انقلاب اسلامی یک جریان پویا و ماناست

مسیر استقرار ارزش‌ها در گام دوم انقلاب آغاز شده است
استاندار اصفهان گفت: مفهوم انقلاب اسلامی تنها به پیروزی آن در سال ۱۳۵۷ منتهی نمی‌شود، بلکه این رویداد تاریخی، یک جریان پویا و پایان ناپذیر است.
استاندار اصفهان: انقلاب اسلامی یک جریان پویا و ماناست
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، سیدرضا مرتضوی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن در سال۱۳۵۷ و یادواره ۲۱۷ شهید دفاع مقدس در گلستان شهدای اصفهان افزود: رسیدن به جامعه «انسان‌ساز»، آرمان انقلاب اسلامی است که باید برای استقرار آن، با برنامه‌ریزی بتدریج رذایل را از صحنه جامعه زُدود.

مرتضوی گفت: امروز روز مبارکی است و در این سالروز حضرت امام خمینی(ره) پس از ۱۴ سال تبعید به ترکیه و عراق و فرانسه به میهن عزیزمان بازگشتند. با ورود امام (ره) کم کم مبارزات مردم انقلابی که با رهبری ایشان از سال ۴۲ شروع شده بود رنگ و بوی دیگری گرفت تا در ۲۲ بهمن ماه به پیروزی رسید.

استاندار اصفهان در ادامه افزود: سعادت دنیوی و اُخروی و مسیر رستگاری انسان یک مسأله دفعی و مقطعی نیست که تنها با تغییر نظام سیاسی محقق شود بلکه باید توجه داشت که انقلاب یک جریان و مسیر مُستمر و مُداوم است.

وی با بیان اینکه گام نخست انقلاب، پیروزی آن و استقرار نظام اسلامی بود، افزود: مسیر استقرار ارزش‌ها نیز در گام دوم انقلاب آغاز شده است که پایان‌پذیر نیست.

مرتضوی افزود: در گام سوم انقلاب همزمان با ارزش‌آفرینی و تثبیت آنها، وارد مرحله آسیب شناسی می‌شویم که امری اجتناب ناپذیر است و در آن امکان زُدودن کاستی‌ها و خطاها فراهم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر رستگاری جامعه، یک تعهد تاریخی با شهدا و اولیای الهی است که لحظه‌ای از آن غافل نمی شویم.

استاندار اصفهان افزود: مکتب انقلاب اسلامی در چهل و پنجمین بهار پیروزی؛ نمود اقتدار، شکوفایی و تغییرات بنیادین در جهان بویژه ترویج فرهنگ مقاومت است.

آیین گرامیداشت یوم الله ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن در سال ۱۳۵۷ و یادواره ۲۱۷ شهدای دفاع مقدس اصفهان روز پنجشنبه در گلستان شهدا برگزار شد.

رژه نمادین تاکسی‌های کلانشهر اصفهان به مناسبت آغاز «دهه فجر» نیز در حاشیه این مراسم برگزار شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما