plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۲۹۹۸۹
در آیین رونمایی از ورق فولاد زنگ‌نزن فولاد مبارکه

استاندار اصفهان: تولید محصولات با تکنولوژی برتر یک ضرورت است

فولاد مبارکه الگوی خنثی کردن نقشه های دشمن در کشور است
استاندار اصفهان با بیان اینکه حرکت در عرصه صنعت و تلاش برای تولید محصولات با تکنولوژی برتر، برای کشور ضروری است، تصریح کرد: اصفهان از دیرباز در همه زمینه ها نقش آفرینی قابل توجهی داشته است.
استاندار اصفهان: تولید محصولات با تکنولوژی برتر یک ضرورت است
به گزارش ایصال نیوز، سیدرضا مرتضوی روز پنجشنبه در آیین رونمایی از ورق فولاد زنگ‌نزن تولید شده در فولاد مبارکه اظهار داشت: پیشرفت‌های بسیاری در ۴۳ سال گذشته در بخش های مختلف از جمله صنعت فولاد با با تلاش دانشمندان و مهندسان انجام شده و اصفهان از دیرباز در همه زمینه ها نقش آفرینی قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: حوزه فولاد بعنوان یکی از زمینه هایی است که اصفهان در آن پیشگام بوده و فولاد مبارکه توانسته در سال‌های گذشته تولید خود را به بیش از ۱۰ میلیون تن برساند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه اصفهان از ظرفیت های علمی، فناوری بالایی برخوردار است و از دیرباز بعنوان مهد صنعت، هنر و فرهنگ کشور بوده، گفت: فولاد مبارکه الگوی امیدآفرینی و خنثی کردن نقشه های دشمن در کشور است.

وی بیان کرد: امروز اصفهان میزبان بسیاری از مسافران و بیماران کشورهای مختلف است که این استان را برای درمان و سلامت انتخاب می کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز در این مراسم گفت: این مجموعه ایجاد ۲ هزار شغل را تا سال آینده هدف‌گذاری کرده است. مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: فولاد مبارکه به عنوان مجموعه‌ای پیشران به دنبال تشخیص نیاز کشور است و همواره به الزامات رشد اقتصادی تأکید دارد.

وی بیان کرد: فولاد مبارکه شبکه‌ای از سه هزار و ۵۰۰ کارگاه، تأمین‌کننده و شرکت‌های دیگر را تحت پوشش دارد و این در حالی است که با محدودیت‌های زیادی در زمینه انرژی روبرو بوده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود رکوردهای خوبی را در تولید فولاد خام به ثبت رسانده است.

طیب نیا اضافه کرد: فولاد مبارکه در تلاش است تا با رشد ۲۰ درصدی در زمینه تولید، نقش خود را در ارتقاء جایگاه ایران به خوبی ایفا کند.

وی افزود: چشم انداز فولاد مبارکه در گام دوم انقلاب، تبدیل شدن به الگوی ملی بنگاه‌داری است.

آیین رونمایی از ورق فولاد زنگ نزن تولید شده در فولاد مبارکه (مجتمع فولاد سبا) با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت برگزار شد. ورق فولاد زنگ نزن برای اولین بار در غرب آسیا و شمال آفریقا در فولاد مبارکه طراحی و تولید شد. این محصول ساخت ایران کاربرد زیادی در صنعت کشور دارد و سال های گذشته همه نیاز کشور به این محصول راهبردی از خارج تامین می شد./ایر نا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما