plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۱۶۵۱۴

مس سونگون قهرمان و گیتی پسند اصفهان نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شدند

تیم گیتی پسند اصفهان روز پنجشنبه در دیدارنهایی لیگ برتر توانست مقاومت البرز را شکست دهد و برای ششمین بار نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شود.
مس سونگون قهرمان و گیتی پسند اصفهان نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شدند
به گزارش ایصال نیوز، دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مقاومت البرز از هفته نهایی لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان تیم گیتی پسند اصفهان با شکست سه بر یک توانست نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال را کسب کند.

شاگردان وحید شمسایی بعد از پیروزی روحیه بخش در هفته قبل مقابل سن ایچ ساوه در حالی به مصاف مقاومت البرز رفتند که این تیم در دیدار رفت در حالی که گیتی پسند تا دقایق پایانی پیروز میدان بود کار را به تساوی ۲ بر ۲ کشاند تا همان ۲ امتیاز معادلات نماینده اصفهان را برای قهرمانی بر هم بزند.

گیتی پسند که در این دیدار بسیاری از بازیکنان خود را به دلیل محرومیت و مصدومت در اختیار نداشت با توجه به پیروزی مس سونگون ورزقان در مقابل کراپ الوند، نایب قهرمان لیگ برتر شد. شاگردان شمسایی تنها در صورت برد مقابل مقاومت البرز و شکست یا تساوی مس در دیدار همزمان می توانستند قهرمان لیگ برتر شوند.

در این دیدار ابتدا آرش دهدار برای مقاومت البرز گلزنی کرد و در ادامه محمد سنگ سفیدی ، سعید احمد عباسی و وحید شمسایی برای گیتی پسند گلزنی کردند. وحید شمسایی سرمربی تیم گیتی پسند در این دیدار به دلیل کمبود بازیکن به میدان آمد و یک گل برای تیمش به ثمر رساند.

در سایر دیدارها مس سونگون ورزقان با نتیجه هفت بر یک کراپ الوند را شکست داد و قهرمان لیگ برتر شد و تیم سن ایچ ساوه با اینکه از فرش آرا مشهد با نتیجه چهار بر یک شکست خورد به رتبه سوم رسید.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در سال‌ های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۵ به مقام قهرمانی و در سال‌های ۱۳۸۹، ۱۳۹۰، ۱۳۹۲ ، ۱۳۹۳ و ۹۸ مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران را به دست آورد.

گیتی پسند اصفهان همچنین در سال ۱۳۹۱ به مقام قهرمانی و در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ به مقام نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان فوتسال آسیا دست یافت.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما