plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۱۸۰۲
هفته ما قبل پایانی لیگ برتر خلیج فارس

روز حساس لیگ برتر فرا رسید

21:30 آغاز مصاف داغ برای قهرمانی، سهمیه و بقا
اگرچه دوره هیجدهم لیگ برتر جام خلیج فارس، هفته آینده به پایان می رسد، اما مسابقات حساس این هفته، سرنوشت بسیاری از تیم ها را رقم خواهد زد. به همین دلیل امشب، این هشت مسابقه، بطور همزمان برگزار خواهد شد.جنگ برای کسب قهرمانی یا نایب قهرمانی یا سهمیه آسیا برای هر 5 تیم اول جدول، امشب دیدنی خواهد بود!
روز حساس لیگ برتر فرا رسید
به گزارش ایصال نیوز، لیگ هجدهم کشور، جام خلیج فارس، به حساس‌ترین روزهای خود رسیده و هفته ماقبل پایانی با برگزاری ۸ دیدار همزمان، به پایان خواهد رسید. امروز با برگزاری 8 دیدار حساس لیگ برتر ایران در شرایطی به روزهای آخر خود رسیده است که ۴ تیم شانس قهرمانی دارند و  به جز ۴ تیم بالای جدول، تراکتورسازی نیز بخت کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد.در انتهای جدول، تکلیف سقوط استقلال خوزستان به لیگ یک مشخص شده و دو تیم سپیدرود و نفت مسجدسلیمان جدال سختی برای بقاء در جدول یا سقوط به لیگ دسته یک خواهند داشت. 
پرسپولیس اگر امروز بتواند ماشین سازی تبریز را شکست دهد، قهرمانی لیگ را همین هفته تصاحب خواهد کرد و در بازی هفته آینده اش به مساوی فکر خواهد کرد.
در بازی این هفته پدیده مشهد با سپاهان اصفهان، تیم پدیده برای کسب سهمیه آسیا باید پیروز میدان باشد و سپاهان برای نایب قهرمانی حتما باید پدیده را شکست دهد. البته پدیده با اما و اگر، حتی شانس ضعیفی برای قهرمانی هم دارد!
در مسابقه صنعت نفت آبادان با استقلال تهران، تیم استقلال در آخرین تلاش‌های خود برای قهرمانی، در آبادان به دیدار صنعت نفت آبادان می‌رود. استقلال هم مهمترین هدفش امروز بردن و نایب قهرمان شدن است. درحال حاضر استقلال بهترین تیم نیم فصل دوم است.
در رقابت تراکتورسازی تبریز با پارس جنوبی، تیم تراکتورسازی با بدشانسی های چهار هفته اخیر فقط به  رده چهارمی لیگ و کسب سهمیه آسیا فکر می کند و پارس جنوبی هم مراقب است تا ششمین شکست متوالی را تکرار نکند.
در بازی ذوب آهن اصفهان و  فولاد خوزستان، مسابقه امروز فقط بازی برای بهبود موقعیت در میانه جدول است، هرجند ذوب آهن با درخشش در آسیا از روحیه بهتری برخوردار است. فولاد و ذوب‌آهن در جدول رده‌بندی کنار هم هستند.فولاد با ۳۷ امتیاز و ذوب آهن با ۳۶ امتیاز در رتبه ششم و هفتم جای دارند.
استقلال خوزستان با سایپا هم یک بازی بدون حساسیت در اهواز برگزار می‌ کنند. استقلال خوزستان سقوطش به دسته یک قطعی شده و سایپا هم نه علی دایی را دارد و نه حال و روز خوبی!
 در دیگر مسابقه امروز، پیکان با نفت مسجدسلیمان مسابقه دارد. نفت مسجدسلیمان تنها تیم بدون پیروزی در نیم فصل دوم، تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و پیکان هم به ماندن در میانه جدول دلخوش است.
در آخرین بازی همزمان امروز که ساعت 21/30 برگزار خواهد شد،  سپیدرود با نساجی، دربی شمال کشور را برگزار می‌ کنند. نساجی هیچ امیدی برای بقاء در لیگ برتر ندارد، اما سپیدرود باید برای ماندن در برتر فقط به برد فکر کند.
اگرچه دوره هیجدهم لیگ برتر جام خلیج فارس هفته آینده به پایان میرسد، اما مسابقات حساس این هفته سرنوشت بسیاری از تیم ها را رقم خواهد زد. به همین دلیل این هشت مسابقه همزمان امشب برگزار خواهد شد. جنگ برای کسب قهرمانی یا نایب قهرمانی یا سهمیه آسیا برای هر 5 تیم اول جدول امشب دیدنی خواهد بود!
انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما