plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۲۷۴۲۰
جام ملت‌های فوتسال آسیا 2022

فوتسال آسیا؛ ژاپن قهرمان و ایران نایب قهرمان شد

ایران سه بر دو مغلوب ژاپن شد
تیم ملی فوتسال ایران با کسب مقام نایب قهرمانی در رقابتهای فوتسال جام ملتهای آسیا 2022 به مدال نقره بسنده کرد. ملی پوشان ایران در حالی سه بر دو مغلوب ژاپن شد که پیش از فینال تنها دو گل خورده بود.
فوتسال آسیا؛ ژاپن قهرمان و ایران نایب قهرمان شد
به گزارش ایصال نیوز، تیم ملی فوتسال ایران که پس از نمایش فوق‌العاده در دور گروهی و دو برد پُر گل در مراحل یک‌چهارم و نیمه نهایی جام حذفی به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا راه پیدا کرده بود، شنبه شب در مسابقه فینال با وجود یک بازی هجومی نتوانست از سد ژاپن عبور کند و به قهرمانی در این رقابت‌ها برسد.

شاگردان وحید شمسایی که پس از صدرنشینی در گروه C جام ملت‌های آسیا و سه برد مقابل تیم‌های اندونزی، چین تایپه و لبنان به مرحله حذفی رسیده بودند و در ادامه نیز برابر تیم‌های ویتنام و تایلند به برتری دست یافتند، دیشب هم در جدال قهرمانی آسیا با ژاپن، با سه اشتباه، سه گل دریافت کردند و مغلوب شدند.

تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن سعد عبدالله کویت مقابل ژاپن قرار گرفت که با وجود مدیریت بازی و کنترل توپ، نتوانست به پیروزی برسد و حملات‌شان یکی پس از دیگری هدر رفت.

وحید شمسایی که امیدوار بود پس از افتخارآفرینی‌های متعدد به‌عنوان بازیکن، نخستین تجربه قهرمانی جام ملت‌ها به‌عنوان مربی را هم کسب کند، روی کم‌تجربگی بسیاری از نفراتش نتوانست به موفقیت برسد و فینال آسیا را با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل ژاپن واگذار کرد تا تیم ملی فوتسال ایران به سیزدهمین قهرمانی در این رقابت‌ها نرسد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما