plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۸
کد مطلب : ۱۸۱۶
تساوی تیمهای صدر جدول

قهرمان لیگ برتر جام خلیج فارس هفته آینده مشخص خواهد شد

بهترین پدیده این هفته، «نیازمند» دروازه بان سپاهان بود
در پی نتایج هفته جاری لیگ برتر، قهرمانی این لیگ، به هفته آخر موکول شد. در هفته آینده آخرین بازی ها انجام خواهد شد و از  بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان یک تیم قهرمان و دیگری نایب قهرمان می شود. تیمهای استقلال، پدیده و تراکتورسازی برای سهمیه آسیا تلاش خواهند کرد. بین دو تیم سپیدورد و نفت مسجد سلیمان هم یک تیم به دسته یک سقوط می کند.
قهرمان لیگ برتر جام خلیج فارس هفته آینده مشخص خواهد شد
به گزارش ایصال نیوز، سرنوشت قهرمان لیگ برتر کشور به هفته آینده و در آخرین بازی های لیگ کشیده شد. شاید بتوان بازی پدیده با سپاهان بهترین و سرعتی ترین بازی این هفته معرفی کرد. امشب با درخشش فوق العاده نیازمند، دروازه بان سپاهان،علاوه بر مساوی سپاهان با پدیده در مشهد، شانس بزرگ قهرمانی پرسپولیس هم یک هفته به تاخیر افتاد!
هفته بیست و نهم لیگ برتر امشب با برگزاری هشت بازی به پایان رسید و تکلیف قهرمان و دیگر تیم سقوط کننده، هفته آخر مشخص خواهد شد. هشت مسابقه حساس این هفته، امشب در شرایطی برگزار شد که چهار تیم پرسپولیس، سپاهان، استقلال و پدیده برای قهرمانی شانس داشتند. تراکتورسازی هم برای سهمیه آسیایی می جنگید. نفت مسجدسلیمان و سپیدرود رشت هم تلاش داشتند به دسته یک سقوط نکنند. پرسپولیس شانس اول قهرمانی در تهران میزبان ماشین‌سازی بود، برد این تیم اگر با شکست یا توقف سپاهان در خانه پدیده همراه می‌شد تکلیف قهرمان همین امشب مشخص بود اما پرسپولیس بسختی توانست یک مساوی کسب کند. استقلال تهران هم میهمان صنعت نفت آبادان بود و با مساوی بدون گل بدرقه شد. تراکتورسازی  در تبریز میزبان پارس جنوبی بود.
 در میانه جدول ذوب آهن با پیروزی سه بر یک در میانه جدول 40 امتیازی شد و سایپا با برد امشب در میانه جدول همچنان در کنار ذوب آهن جا خوش کرد.
در پایین جدول نیز استقلال خوزستان قبلا سقوطش به دسته یک رخ داده بود.و از بین دو تیم سپیدرود رشت و نفت مسجدسلیمان دومین تیم سقوط کننده هفته آینده مشخص خواهد شد. هم اکنون پرسپولیس با 58 امتیاز، سپاهان با 55 امتیاز، استقلال با 54 امتیاز، پدیده با 53 امتیاز و تراکتورسازی 51 امتیاز 5 تیم صدر جدول هستند.
***
 نتایج این هفته لیگ برتر:
پرسپولیس1-1 ماشین سازی،
نفت آبادان0-0 استقلال،
پدیده 1-1 سپاهان،
ذوب آهن3-1 فولاد،
استقلال خوزستان 1-2سایپا،
تراکتورسازی 1-1 پارس جنوبی،
پیکان1-0 نفت مسجد سلیمان،
سپیدرود 1-3نساجی
***
با این نتایج، قهرمانی لیگ برتر کشور جام خلیج فارس، به هفته آخر موکول شد. در هفته آینده آخرین بازی ها انجام خواهد شد و از  بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان یک تیم قهرمان و دیگری نایب قهرمان می شود. تیمهای استقلال، پدیده و تراکتورسازی برای سهمیه آسیا تلاش خواهند کرد. بین دو تیم سپیدورد و نفت مسجد سلیمان هم یک تیم به دسته یک سقوط می کند.
آخرین بازی های لیگ برتر در تاریخ 26 اردیبهشت و همزمان در ساعت 21/30 برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما