plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۸
کد مطلب : ۱۶۰۴۶

درخشش آبی پوشان ایرانی در برابر الاهلی عربستان

استقلال 5- 2 الاهلی
شاگردان فرهاد مجیدی در یک بازی جذاب و نفس گیر موفق شدند حریف خود را با نتیجه پنج بر دو شکست داده و شب اول دور گروهی را با صدرنشینی به پایان برسانند.
درخشش آبی پوشان ایرانی در برابر الاهلی عربستان
به گزارش ایصال نیوز، تیم استقلال به عنوان یکی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2021 در گروه C با تیم های الاهلی عربستان، الدحیل قطر و پلیس عراق همگروه است. این تیم بامداد امروز جمعه اولین بازی خود را مقابل الاهلی برگزار کرد؛ دیداری که در نهایت با پیروزی پنج بر دو شاگردان فرهاد مجیدی همراه بود.

الاهلی به عنوان میزبان این گروه در حالی به مصاف استقلال رفت که 5 بازی اخیر خود در لیگ عربستان را با شکست پشت سر گذاشته و به دنبال کسب پیروزی برای پایان دادن به روزهای تیره خود بود؛ این اتفاق اما رخ نداد و تیم استقلال که طی هفته های اخیر با فرهاد مجیدی صاحب دو برد و دو تساوی در لیگ برتر ایران شده بود، موفق شد با ارائه یک بازی زیبا و تحسین برانگیر با نتیجه پنج بر دو پیروز این دیدار شود.

*نیمه اول:
استقلال شروع بسیار خوبی داشت و خیلی زود هم توانست دروازه الاهلی را باز کند. فرشید اسماعیلی در دقیقه 6 گل اول استقلال را به ثمر رساند. شاگردان مجیدی بعد از این گل به حملات خود ادامه دادند و شاهد ارائه یک بازی تهاجمی از سوی آنها در 25 دقیقه ابتدایی کار بودیم.

رفته رفته الاهلی نبض بازی را در اختیار گرفته و پس از طراحی چند حمله روی دروازه استقلال در نهایت در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی توسط سومه، گل تساوی را وارد دروازه حسینی کرد.

بعد از 10 دقیقه نبرد پایاپای پس از گل الاهلی، در دقایق پایانی نیمه اول، شاهد موج جدیدی از حملات تیم استقلال بودیم؛ این حملات اما به گل دوم آبی ها منجر نشد تا دو تیم با تساوی یک بر یک راهی رختکن شوند.

*نیمه دوم:
در نیمه دوم، استقلال با چهره ای کاملا تهاجمی پای به زمین گذاشت و با تدارک حملات پی در پی نشان داد که برای کسب پیروزی مصمم است. حملات استقلال در دقیقه 55 جواب داد و نادری گل دوم را وارد دروازه الاهلی کرد.

شاگردان مجیدی مثل نیمه اول بعد از گلزنی عقب نکشیدند بلکه به حملات خود ادامه داده و موفق شدند در دقیقه 68 توسط قایدی گل سوم را هم وارد دروازه حریف کنند.

الاهلی بعد از دریافت گل سوم، کمی جلوتر کشید و شاهد ایجاد حملات نسبتا خطرناکی از سوی این تیم روی دروازه آبی ها بودیم که با درخشش مظاهری بی اثر ماندند.

با گل دقیقه 79 السومه، استقلال کمی احساس خطر کرد اما در ادامه قایدی و دیاباته دو گل دیگر به ثمر رساندند تا استقلال صاحب یک برد شیرین و مقتدرانه شود.

در دقیقه 86 در حالی که فشار حملات تیم الاهلی افزایش یافته بود، مهدی قایدی روی یک حمله سریع از پشت محوطه جریمه، دروازه حریف را نشانه گرفت و شوت غیرقابل مهاری را روانه دروازه حریف کرد؛ شوتی که دروازه بان الاهلی توان مهار آن را نداشت و در قعر دروازه جای گرفت.

گل پنجم استقلال با پنالتی  در دقیقه 88 بدست آمد. وقتی شیخ دیاباته توسط میزان در محوطه جریمه سرنگون شد و داور بازی بی درنگ به نشانه پنالتی در سوت خود دمید. خود شیخ پشت این پنالتی ایستاد و به راحتی آن را به گل تبدیل کرد.

استقلال ایران با پیروزی در این دیدار سه امتیازی شده و با گل بیشتر نسبت به الدحیل سه امتیازی در رده اول جدول رده بندی گروه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما