plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۳۴۷۲
لیگ قهرمانان آسیا

مصاف ذوب آهن و الاتحاد؛ امشب در امارات

امیدواری ذوب آهن برای صعود به یک چهارم نهایی آسیا
تیم فوتبال ذوب آهن ایران در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا امروز دوشنبه و از ساعت ۲۰/۳۰ در دیدار رفت باید برابر الاتحاد عربستان در ورزشگاه زعبیل دبی (امارات) قرار بگیرد. اهالی فوتبال ایران امیدوار هستند که تنها نماینده فوتبال ایران حاضر در این مرحله، امشب بتواند با پیروزی گام مهمی را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی بردارد.
مصاف ذوب آهن و الاتحاد؛ امشب در امارات
به گزارش ایصال نیوز، تیم فوتبال ذوب آهن ایران در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا امروز دوشنبه و از ساعت ۲۰/۳۰ در دیدار رفت باید برابر الاتحاد عربستان در ورزشگاه زعبیل دبی (امارات) قرار بگیرد، بازی برگشت نیز درشهر دوحه و به میزبانی تیم ایرانی برگزار خواهد شد. شاگردان منصوریان در صورت موفقیت در این 2بازی باید در مرحله بعد به مصاف یکی از نمایندگان دیگر عربستان برود، برنده دیدار الهلال و الاهلی عربستان حریف آینده ذوب آهن در صورت صعود خواهند بود.
این پایان کار ذوبی ها و تیم های عربستانی نیست و تیم النصر که در این مرحله کار نسبتا راحتی برابر الوحده امارات دارد که برنده این دیدار با برنده دیدار السد و الدحیل بازی می کنند. النصر می تواند در صورت صعود ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی سومین حریف نماینده ایرانی نیز باشد.
ذوبی ها در چهار فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و سه بار تا این مرحله نیز صعود کرده که هیچگاه در این سه سال اخیر نتوانسته به مرحله یک چهارم راه پیدا کند.آنها در فصل 2010 تا فینال مسابقات توانستند پیش بروند و در آن مرحله برابر سئونگنام کره جنوبی شکست خوردند. سبزهای اصفهانی در فصل 2011 نیز تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند و بعد از یک تساوی و یک شکست از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماندند.
اهالی فوتبال ایران امیدوار هستند که تنها نماینده فوتبال ایران حاضر در این مرحله، بتواند برای سومین بار به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و برای موفقیت بیشتر تلاش کند.
انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما