plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۳۷۸۸۵
آیین گرامیداشت هفته عقیدتی- سیاسی در سپاه و بسیج

معاون اول قوه قضائیه: خداوند با انعکاس قدرت وسیع خود در عملیات وعدۀ صادق، اتحاد را به ما نشان داد

قران همواره نو می‌شود و با تفکر می‌توان حقایق جدیدی از آن آموخت
حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با بیان این‌که مکلف هستیم بیش از هر زمان دیگری عبودیت خود را به خداوند نشان دهیم، تصریح کرد: معتقد هستم قرآن همواره نو می‌شود و با تفکر می‌توان حقایق جدیدی از آن آموخت. در قران بار‌ها تاکید شده که همواره بیندیشید تا حقایق جدیدتری بیاموزید. خداوند با انعکاس قدرت وسیع خود در عملیات وعدۀ صادق، اتحاد را به ما نشان داد.
معاون اول قوه قضائیه: خداوند با انعکاس قدرت وسیع خود در عملیات وعدۀ صادق، اتحاد را به ما نشان داد
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، آیین گرامیداشت هفته عقیدتی- سیاسی در سپاه و بسیج عصر امروز (۹اردیبهشت) با در سالن هفتم تیر ستاد مرکزی قوه قضاییه برگزار شد. 

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اول قوه قضاییه، ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، محمدی رئیس سازمان زندان‌ها، عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه، حجت الاسلام والمسلمین فاطمی امین نماینده، ولی فقیه در بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری و مهدوی رئیس شورای حل اختلاف استان تهران و جمعی از مسئولان قضایی کشور برگزار شد. 

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در این مراسم بیان کرد: در دنیای کنونی باید سعی کنیم ظالم و مظلوم را بدرستی بشناسیم. امروزه رژیم صهیونیستی ظلم وسیعی در جهان در پیش گرفته و جنایت‌های زیادی علیه مردم مظلوم غزه را روا داشته است. 

وی با بیان اینکه اگر ظلم ظالم را دیدیم، دفاع کردیم و بر دشمن نیز غالب شدیم این قدرت ما نبوده و تنها قدرت خداوند بوده است، افزود: انچه در عملیات وعده به نمایش گذاشته شد، قدرت وسیع خداوند بود. 

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی گواه می‌دهد، نمایش قدرت ما از کجا آغاز شده و چگونه امداد الهی در این سال‌ها به کمک ما آمده است. 

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با بیان اینکه سال‌ها قبل در عملیات طبس، ظلم ظالم را دیدیم، گفت: آمریکایی‌ها شبانه به صحرای طبس آمدند؛ اما با قدرت خدا آن‌ها به خواست خود در این عملیات نرسیدند. بعد از آن نیز در واقعه آزادی خرمشهر همین قدرت را دیدیم.

وی با طرح این سوال که در عملیات وعده صادق چه دیدیم؟، گفت: در پس این اتفاق شاهد بودیم همه آن قدرت‌هایی که به توان نظامی و دفاعی خود فخر داشتند، خار شدند و هیمنه پوشالی آن‌ها فروریخت. 

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: خداوند در این واقعه توصیفی (عملیات وعده صادق) اتحاد را به ما هدیه کرد. آن هم در دنیایی که دنبال تفرقه افکندن در میان ما بودند و روزنه وسیعی برای این افتراق بوجود آورده بودند و همدلی‌ها و همبستگی ملت ما را نشانه گرفته بودند، اما خداوند با انعکاس قدرت وسیع خود، اتحاد را به ما نشان داد. 

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی خاطرنشان کرد: مکلف هستیم بیش از هر زمان دیگری، عبودیت خود به خداوند نشان دهیم.

وی در پایان با اشاره به مفاهیم جانبخش قرآن کریم یادآور شد: معتقد هستم قران همواره نو می‌شود و با تفکر می‌توان حقایق جدیدی از آن آموخت. در قران بار‌ها تاکید شده که همواره بیندیشید تا حقایق جدیدتری بیاموزید.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی امین نماینده، ولی فقیه در بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری نیز در این مراسم بیان کرد: در برهه زمانی فعلی، شیعیان باید موضعی شفاف و روشن داشته باشند و فعالیت‌هایشان در راستای اقدامات امام زمان (عج) باشد و مردم را نیز آگاه کنند. 

وی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات با بصیرت افزایی که در ایران و همچنین تمام دنیا داشت، با نتیجه‌ای پربرکت همراه شد. 

نماینده، ولی فقیه در بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری خطاب به حاضران تاکید کرد: اگر اقدامات ما در هر جایگاهی با اخلاص باشد حتما نتیجه بخش خواهد بود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما