plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۸۴۸۳
در نشست کارگروه سلامت، اجتماعی-فرهنگی و بانوان و خانواده شهرستان

فرماندار اصفهان: آسیب دیدگان اقتصادی به علت شیوع بیماری کرونا به طور مقطعی مورد حمایت قرار گیرند

ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین محلی و تشکل های مردم نهاد
حسین سیستانی تصریح کرد: آسیب دیدگان اقتصادی به علت شیوع بیماری کرونا که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند، باید شناسایی و به طور مقطعی مورد حمایت قرار گیرند و در این راستا، از ظرفیت خیرین محلی استفاده شود.
فرماندار اصفهان: آسیب دیدگان اقتصادی به علت شیوع بیماری کرونا به طور مقطعی مورد حمایت قرار گیرند
به گزارش ایصال نیوز از فرمانداری اصفهان، معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نشست کارگروه سلامت، اجتماعی-فرهنگی و بانوان و خانواده شهرستان، با اشاره به اهمیت همکاری مشترک نیروهای بسیج، عوامل شهرداری، معتمدین محلی، خیرین و ائمه جماعات در شناسایی و اطلاع رسانی به جامعه هدف درخصوص بیماری کرونا و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی، اظهار داشت: تشکیل یک شبکه اجتماعی گسترده و سازمان یافته، می تواند بسیاری از مأموریت ها و اهداف دیگر را ساماندهی کرده و منتج به ارتباط متقابل بین مردم و مسئولین گردد و امکان هم افزایی و مشارکت مردم را ایجاد می نماید.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم اقدامات محله و مسجد محور، افزود: بسیج، هیأت امنای مساجد، عوامل شهرداری، معتمدین محلی و ائمه جماعات نسبت به شناسایی افراد نیازمند و توزیع عادلانه سبدهای حمایتی، اقدام نمایند.

سیستانی تصریح کرد: آسیب دیدگان اقتصادی به علت شیوع بیماری کرونا که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند، باید شناسایی و به طور مقطعی مورد حمایت قرار گیرند و در این راستا، از ظرفیت خیرین محلی استفاده شود.

وی بر اهمیت تشکیل شوراهای محلی تأکید کرد و گفت: شوراهای محلی نقش مؤثری در امر پیشگیری، فرهنگ سازی و انتقال مفاهیم به اقشار مختلف مردم و همچنین دریافت اطلاعات مورد نظر از آنها را دارند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه هدف ما خدمت صادقانه به مردم است، افزود: هدف آن است که نسبت به ارائه خدمات به مردم و دریافت اطلاعات از منابع و مآخذ مختلف شرایط به گونه ای مهیا گردد که اداره امور جامعه در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بیشتر میسر شود.

سیستانی تأکید کرد: کمیته اجرایی پیرامون شناسایی افراد نیازمند و توزیع مناسب اقلام بهداشتی و غذایی در سطح شهرستان و در مناطق مختلف شهرداری ها در شهر اصفهان و بخشداری ها در بخش ها، با مشارکت نیروهای بسیج، امور مساجد، اوقاف و خیرین، تشکیل گردد که می تواند در امر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، بسیار مؤثر باشد.

وی با تأکید بر ضرورت انجام اقدامات پساکرونایی، عنوان کرد: علاوه بر مقوله پیشگیری و درمان، آسیب های اقتصادی ناشی از تعطیلی ها باید به درستی مدیریت شود که دولت با همکاری مردم نسبت به عملیاتی کردن این مهم، اقدام می نماید.

انتهای پیام/*
۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما