plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۲۱۴۲۵

امام جمعه اصفهان: دشمن می‌کوشد همکاری ایران و چین را زیر سوال ببرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: بر پایه آیات قرآن، معامله با غیرمسلمان حرام نیست و این در حالیست که دشمن می‌کوشد همکاری تجاری ایران با چین را زیر سوال ببرد.
امام جمعه اصفهان: دشمن می‌کوشد همکاری ایران و چین را زیر سوال ببرد
به گزارش ایصال نیوز، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، روز یکشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت ایام الله دهه فجر، با اشاره به شعار "نه شرقی و نه غربی" بنیانگذار جمهوری اسلامی افزود: امام بیان کردند که کشور زیر سلطه شرق و غرب نمی‌رود نه اینکه با آنان معامله و تجارت نمی‌کند.

وی با بیان‌اینکه دشمن داخلی و خارجی درصدد فریب مردم است، افزود: آنان در جنگ فیزیکی با ایران مغلوب شده‌ و جهانیان نیز این شکست را مشاهده کرده‌اند بنابراین روش‌های دیگر مانند تحریم را برای ایجاد فشار به ملت ایران برگزیده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اقداماتی که سبب پیشرفت و آبادانی در کشور شده است، اظهار داشت: حکومت اسلامی برای تحقق عدالت اجتماعی تلاش کرده و در بسیاری از ابعاد موق بوده اما در اجرای برخی از امور نیز بی‌تدبیری رُخ داده است.

آیت‌ الله طباطبایی نژاد با تاکید بر ضرورت انعکاس دستاوردهای انقلاب تاکید کرد: جهاد تبیین دستاوردها، با هدف معرفی هرچه بیشتر خدمات باید گسترش یابد.

وی با بیان اینکه شبکه‌های فارسی‌ زبان خارجی بدنبال فریب افکار عمومی هستند، اضافه کرد: بنابراین باید فعالیت‌های انجام گرفته در کشور را برای مردم معرفی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه هیچ حکومتی در طول تاریخ همچون جمهوری اسلامی در اجرای خواسته‌های انبیا الهی موفق ظاهر نشده است، تصریح کرد: در این زمینه لازم است با آگاهی‌بخشی و تبیین راه برای مردم، نظام اسلامی بتواند به اهداف خود دست یابد.

آیت‌ الله طباطبایی نژاد با تاکید براینکه زیبایی شهرها سبب زیبایی کشور می‌شود، گفت: برای حفظ زیبایی اصفهان و آبادانی این شهر باید بیشتر تلاش شود.

بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در تالار این نهاد برگزار شد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما