plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۲۱۲۹۷
در پیام تبریک به مناسبت دهۀ فجر

استاندار تهران: بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی مصداق بارز جهاد تبیین در ایام الله دهه فجر است

هر چند مشکلاتی وجود دارد اما کارهای زیادی نیز در کشور انجام شده است
استاندار تهران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن دهۀ فجر تصریح کرد: در این مقطع حساس در راستای گام دوم انقلاب، جهاد تببین ضرورتی است که امروزه به معنای بازخوانی کارآمدی و دستاوردهای انقلاب است؛ دستاوردهایی که علاقه مندان به انقلاب را از اعماق وجود مشعوف نموده و موج امید و اشتیاق را در جامعه می گستراند. هر چند مشکلاتی وجود دارد اما کارهای زیادی نیز در کشور انجام شده است که همگی حکایت از تلاش خستگی و ناپذیر در مسیر رشد و شکوفایی ایران اسلامی دارد.
استاندار تهران: بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی مصداق بارز جهاد تبیین در ایام الله دهه فجر است
به گزارش ایصال نیوز از استانداری تهران، استانداری تهران، محسن منصوری به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و بهره گیری از شیوه های نوآورانه در انعکاس اهداف انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد؛ متن پیام به این شرح است:

دهه فجر مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

آن هنگام که رویای عدالت خواهانه مردم ایران زمین در تیرگی و سیاهی نظام ستم شاهی رنگ خاموشی گرفته بود؛ به واسطه اندیشه های ناب امام خمینی(ره) بارقه های امید در این سرزمین وزیدن گرفت و ۱۲ بهمن سال ۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل به کشور بعد از ۱۵ سال دوری و تبعید یک روز تاریخی را در تاریخ کشور رقم زد.

چرا که این بازگشت تاریخی، مقدمه ای برای حرکت بی سابقه مردم و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود که در قرون اخیر بی سابقه بوده است. این انقلاب تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که در ۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران، اسلام تولدی دوباره یافت و اندیشه ای معنوی و پاک از طریق انقلاب در قلب تاریخ رسوخ کرد تا جهانیان بدانند اندیشه و آگاهی همیشه راه رهایی را می یابد تا ندای عدالت خواهی از ایران اسلامی به سراسر جهان گسترده شود و آغازی باشد برای دوران جدید عالم.

علیرغم تمام تلاش های دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی، در سايه پيروی از رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش جوانان خلاق و پویا و اتحاد و همدلی مردم و مسئولان پيام انقلاب اسلامی، مرزها را درنورديده و در واقع  تهديدها  به فرصتی برای بالندگی كشور  تبديل شده است تا بار دیگر به همگان ثابت شود که انقلاب اسلامی ایران با ماهیت فرهنگی خود، و نیز با اتکاء به خواست و اراده مردم، در دل تمام انسان های آزادیخواه رخنه می کند.

در این مقطع حساس در راستای گام دوم انقلاب، جهاد تببین ضرورتی است که امروزه به معنای بازخوانی کارآمدی و دستاوردهای انقلاب است؛ دستاوردهایی که علاقه مندان به انقلاب را از اعماق وجود مشعوف نموده و موج امید و اشتیاق را در جامعه می گستراند. هر چند مشکلاتی وجود دارد اما کارهای زیادی نیز در کشور انجام شده است که همگی حکایت از تلاش خستگی و ناپذیر در مسیر رشد و شکوفایی ایران اسلامی دارد و امید است که جوانان این مرز و بودم هر چی سریعتر مسیر پیشرفت و تعالی کشور را هموار سازند، تا با عقلانیت و غیرت دینی و همیت فرزندان این مرز و بوم همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، تمدن نوین اسلامی در جای جای هستی شکل بگیرد.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر به آحاد مردم ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم و شهید پرور استان تهران از جوانان، مردان، زنان و همه هموطنان دعوت می نمایم نسبت به گرامیداشت این ایام فرخنده و برگزاری هرچه با شکوه تر جشن ها و آیین های مناسبتی دهه مبارک فجر با اولویت جهاد تبیین و در پیوند با گام دوم انقلاب با بهره گیری از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مشارکت، همکاری و همیاری نمایند و مسئولان را به خدمت صادقانه و تلاش وافر برای رفع مشکلات مردم دعوت می‌کنم تا مقدمات ظهور موعود نجاتبخش را فراهم کنیم.

محسن منصوری
استاندار تهران

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما