plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۲۷۴۴۳
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خبر داد

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث خیابان شهید احمدی حدفاصل میدان حج تا بلوار بعثت اصفهان

عملیات عمرانی احداث فاز دوم خیابان در حال انجام است
علی‌اصغر شاطوری، با بیان اینکه احداث خیابان شهید احمدی حدفاصل میدان حج تا بلوار بعثت طبق مصوبات طرح تفصیلی شهر اصفهان از سال ۱۳۹۲ در دستور کار منطقه هفت شهرداری قرار دارد، با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه گفت: عملیات عمرانی احداث فاز دوم خیابان شهید احمدی به مساحت ۳۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع با طول ۹۰۰ متر و عرض ۳۶ متر و هشت هزار متر مربع پیاده‌رو با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.
پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث خیابان شهید احمدی حدفاصل میدان حج تا بلوار بعثت اصفهان
به گزارش ایصال نیوز، مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به احداث خیابان شهید احمدی، اظهار کرد: احداث خیابان شهید احمدی حدفاصل میدان حج تا بلوار بعثت طبق مصوبات طرح تفصیلی شهر اصفهان از سال ۱۳۹۲ در دستور کار منطقه هفت شهرداری قرار دارد.

وی افزود: یکی از مطالبات و درخواست عموم شهروندان، تکمیل خیابان شهید احمدی و اتصال به بلوار بعثت است که توافق نکردن تعدادی از مالکان پلاک‌های در مسیر پروژه، موجب تأخیر در احداث فاز دو این خیابان شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه، تصریح کرد: عملیات عمرانی احداث فاز دوم خیابان شهید احمدی به مساحت ۳۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع با طول ۹۰۰ متر و عرض ۳۶ متر و هشت هزار متر مربع پیاده‌رو با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

شاطوری تصریح کرد: عملیات عمرانی فاز دوم خیابان شهید احمدی با ۱۶ هزار متر مکعب خاکبرداری، شش هزار مترمکعب خاکریزی و ۲۷ هزار متر مربع آسفالت خیابان و پیاده‌رو و حفر چاه آب‌های سطحی انجام می‌شود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما