plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۳۰۲۵۰

معلم قائمشهری با دستور استاندار مازندران به کلاس درس بازگشت

معلم قائمشهری با دستور استاندار مازندران و پس از ارسال درخواست آیت‌الله‌ معلمی، به مدرسه بازگشت.
معلم قائمشهری با دستور استاندار مازندران به کلاس درس بازگشت
به گزارش ایصال نیوز، استاندار مازندران در پی تصمیم قطع‌ همکاری معلم قائمشهری که ناشی از پخش کلیپی کوتاه در فضای مجازی بود، گفت: پس از ارسال درخواست آیت‌الله‌معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و پدر دو شهیدوالامقام و همچنین ابراز ندامت معلم و عدم دقت به محتوای موسیقی از سوی ایشان، با بازگشت این معلم به کلاس درس در روز مبعث پیامبر رحمت، موافقت شد.

‎ سیدمحمود حسینی‌پور افزود: مسلما دانش‌آموزان و نوجوانان به‌عنوان سرمایه‌های آتی جمهوری اسلامی ایران در توسعه اجتماعی و فرهنگی کشور نقش مهم و برجسته‌ای دارند و وظیفه ما نیز فراهم کردن بسترهای مناسب برای حفظ سرمایه‌های انسانی و تعلیم و تربیت بر اساس معارف دینی ـ اسلامی است و البته در سوی دیگر جلوگیری از ترویج ضدارزش‌ها نیز ماموریت مهم و ویژه دستگاه‌های متولی است که کم‌کاری در این بخش به‌هیچ عنوان پذیرفته نیست.

مقام عالی دولت در مازندران افزود: این معلم قائمشهری روز شنبه همزمان با عید مبعث به دفتر آیت‌الله معلمی نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر مراجعه کرد و ضمن ابراز پشیمانی، مرقومه‌ای را جهت مساعدت بازگشت به‌ کار به امام جمعه قائمشهر تقدیم کرد.

استاندار مازندران، تصریح کرد: پس از ارسال درخواست آیت‌الله‌معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و پدر دو شهیدوالامقام و همچنین ابراز ندامت معلم و عدم دقت به محتوای موسیقی از سوی ایشان، با بازگشت این معلم به کلاس درس در روز مبعث پیامبر رحمت، موافقت شد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مدرسه کانون تربیت انسان برای اعتلای نسل‌های آینده این سرزمین است و به تعبیر امام عزیز مدرسه باید به کارخانه انسان سازی تبدیل و تهذیب بر تعلیم مقدم گردد، اظهار کرد: ایجاد شادی و نشاط، پخش موسیقی‌های فاخر و محلی در مدارس مورد تاکید است و برنامه های مبسوطی در این‌خصوص در شورای آموزش و پرورش استان مطرح و تصویب گردیده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش مازندران افزود: پخش موسیقی مبتذل و مروج خشونت، پخش تصاویر دانش آموزان بدون اطلاع و رضایت والدین بر خلاف تمامی استانداردها حتی آن کشورهای مدعی حقوق بشر است و لذا انتظار این است که متولیان این امر اهتمام جدی در جلوگیری ترویج مصادیق گفته شده داشته باشند./تسنیم 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما