plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۳
کد مطلب : ۳۰۱۹۴

سپاهان اصفهان با دربی جذاب صدر نشین جدول شد

سپاهان ۲ - ۱ ذوب‌آهن
تیم فوتبال سپاهان در یک بازی مهیج و نفس‌گیر موفق به شکست رقیب همشهری شد و اختلاف خود را با دو مدعی اصلی قهرمانی که استقلال و پرسپولیس هستند، به سه امتیاز رساند.
سپاهان اصفهان با دربی جذاب صدر نشین جدول شد
به گزارش ایصال نیوز، ذوب‌آهن که هفته‌ها با تارتار طعم پیروزی را نچشیده بدشانس بود که در برهه‌ای بسیار بد به دیدار سپاهان رفت؛ جایی که شاگردان مورایس روی ریل پیروزی قرار دارند و برای کسب هفتمین پیروزی متوالی اگرچه مقابل سبزپوشان اصفهانی در هوای بارانی نقش جهان به مشکل خوردند، اما با هر زحمتی بود، این ماموریت را موفقیت‌آمیز تمام کردند.

ذوب‌آهن هر چه در نیمه اول خوش شانس بود، در دقایق پایانی این مسابقه بدبیاری داشت تا تارتار در این شرایط بسیار دشواری که در آن گرفتار شده نتواند حداقل یک امتیاز کسب کند.

گل اول مسابقه در دقیقه 10روی غافلگیری سپاهانی‌ها و به ویژه رامین رضائیان رقم خورد که نتوانست واکنش خوبی روی ارسال صدقی و ضربه تمام کننده اسلامی مهاجم جوان ذوب‌آهن داشته باشد که از پشت مدافع راست طلایی پوشان حرکت کرد و با یک ضربه نرم دروازه نیازمند را باز کرد.

پس از این گل شاگردان مورایس سراپا حمله شدند، اما هر چه زدند به در بسته خورد و سه مرتبه هم تیرک دروازه حبیب فرعباسی لرزید تا 45 دقیقه اول با پیروزی تیم میهمان در هوای بارانی نقش جهان تمام شود.

با شروع نیمه دوم تارتار پورعلی را در میانه زمین جانشین آشوری کرد و مورایس هم کریمی و علی‌محمدی را بیرون کشید تا کاتاتو و یاسین سلمانی به جای این دو بازی کنند؛ تغییراتی که خیلی زود به سود تیم میزبان جواب داد. ابتدا شهریار مغانلو در دقیقه 50 روی ارسال دیدنی میلاد زکی‌پور از سمت راست خط دفاعی ذوب‌آهن قفل دروازه فرعباسی را باز کرد و چهار دقیقه بعد هم شوت کاتاتو خرید جدید برزیلی مورایس پس از برخورد به مدافع تیم حریف به احمدزاده رسید تا این بازیکن تکنیکی توپ را روی پای چپش بیاورد و گل دوم را برای زردپوشان اصفهانی در دقیقه 54 ثبت کند.

پس از این دو گل بازی آرام شد ولی در دقایق پایانی شاگردان تارتار برای زدن گل تساوی جلو کشیدند و چند حمله بسیار خطرناک ترتیب دادند که مهم‌ترینشان در دقیقه 5+90 با ضربه سر اکوان بالاتر از رامین رضائیان روی تیرک دوم سپاهان با اختلاف کم به اوت رفت، تا حساب دو تیم در داستان خوش شانسی و بدشانسی در این دربی جذاب پاک شده باشد.

سپاهان با این سه امتیاز ارزشمند گام بلندی در مسیر کسب قهرمانی برداشت و در سوی دیگر ذوب آهن با تارتار 20 امتیازی باقی ماند. ورزش سه 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما