plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۲۷۶۸۷

برد پُر گل سپاهان و پیروزی مس، نساجی و پرسپولیس در هفته دهم لیگ

هفته دهم لیگ برتر فوتبال پنجشنبه با انجام چهار دیدار آغاز شد و چهار دیدار دیگر نیز امروز جمعه برگزار می‌شوند. تیم فوتبال سپاهان در دیدرای پرگل موفق به پیروزی مهم خانگی مقابل تراکتور شد. یحیی گل‌محمدی پس از برد پرسپولیس از برگزاری بازی‌های بدون تماشاگر انتقاد کرد.
برد پُر گل سپاهان و پیروزی مس، نساجی و پرسپولیس در هفته دهم لیگ
به گزارش ایصال نیوز، هفته دهم لیگ برتر فوتبال دیروز (پنجشنبه) آغاز شد و در مهمترین دیدار، پرسپولیس صدرنشین در انزلی به مصاف ملوان رفت.

در دیگر دیدارهای پنجشنبه، سپاهان میزبان تراکتور بود و موفق شد این تیم را شکست دهد، نساجی هم از فولاد پذیرایی کرد و موفق به پیروزی شد و از ساعت ۱۷ هم مس در کرمان به دیدار صنعت نفت آبادان رفت.

دیروز یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دهم در حالی در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که سپاهان از همان ابتدا توانست با ارائه بازی هجومی بر بازی مسلط شود و خیلی زود هم به گل برسد. عیسی مرادی قبل از دقیقه ۷ سپاهان را پیش انداخت تا در ادامه ابتکار عمل با این تیم باشد.

در سوی دیگر تراکتور بعد از دریافت زودهنگام گل کمی پیش کشید و سعی داشت در همان نیمه نخست بازی را به تساوی بکشاند اما اسیر ضد حملات سپاهان و سرعت الویس کامسوبا شد، جایی که این بازیکن در موقعیت تک به تک موجب شد اخباری با خطای هند اخراج شود و در ادامه ضربه ایستگاهی را رامین رضاییان به گل دوم تبدیل کند.

۱۰ نفره بودن تراکتور باعث شد سپاهان گل سوم را باز هم توسط مرادی به ثمر رساند.
سپاهان نیمه دوم را هم هجومی و مالکانه آغاز کرد اما با وجود اینکه این تیم بیشتر صاحب توپ بود این تراکتور بود که روی تک حمله خود در دقایق آغازین بازی، گل اول را به ثمر رساند تا امید برای جبران نتیجه در تراکتور شکل بگیرد.

پس از این گل شکل بازی تغییر نکرد و سپاهان به روال قبل به دنبال زدن گل‌های بیشتر و تراکتور در حال دفاع بود اما باز هم این تراکتور بود که روی تک موقعیت‌هایی که روی توپ‌های بلند به دست می‌آمد خطرساز ظاهر می‌شد و بالاخره در دقیقه ۷۴ این آرش قادری بود که اختلاف را به حداقل رساند تا یک ربع پایانی بازی با هیجان بیشتری دنبال شود.

در حالی که بازی می‌رفت برای سپاهان خطرناک شود اما در دقیقه ۸۳ سپاهان که صاحب توپ و میدان بود گل چهارم را این بار با ضربه سر مغانلو به ثمر رساند تا خیال هواداران این تیم بابت پیروزی راحت شود.

سپاهان با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد

* نتایج دیگر دیدارهای هفته دهم لیگ برتر در روز پنجشنبه:

نساجی ۲ - یک فولاد

گل‌ها حامد شیری (دقیقه ۴۰ از روی نقطه پنالتی) و کریم اسلامی (دقیقه ۷۰) برای نساجی و علی قربانی (دقیقه ۴۲) برای فولاد کارت زرد صابر حردانی و مهرداد عبدی (نساجی) و مجید علیاری (فولاد)

* نساجی با این برد، ۱۶ امتیازی شد تا فعلا در رتبه چهارم جدول قرار بگیرد، فولاد هم با ۱۲ امتیاز، هفتم است. این نخستین شکست فولاد در فصل بیست و دوم لیگ برتر فوتبال بود.

ملوان صفر - یک پرسپولیس

گل یورگن لوکادیا (دقیقه ۷۹) کارت زرد وحید امیری و علیرضا بیرانوند (پرسپولیس) و میلاد جهانی و ایمان صادقی (ملوان)

* پرسپولیس با این برد، ۲۱ امتیازی شد و همچنان صدرنشین ماند. ملوان هم با ۵ امتیاز، پانزدهم است.

در این بازی که آخرین دقایقش با جنجال همراه بود، مازیار زارع و بابک پورغلامی، سرمربی و مربی ملوان به دلیل اعتراض‌های مکرر از داور کارت قرمز گرفتند.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از این دیدار اظهار کرد: بازی جذابی و زیبایی شاهد بودیم و حیف که تماشاگری در ورزشگاه نبود. دوست داشتیم بازی با حضور هواداران برگزار می‌شد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. امیدوارم در بازی‌های آینده بازی‌ها با تماشاگر باشد چون بازی‌ها بدون تماشاگر چون بازی بدون تماشاگر لطفی ندارد. در همه کشورهای اروپایی با استادیوم پر از تماشاگر برگزار می‌شد اما ما اینجا اندرخم یک کوچه هستیم و هنوز دل نگرانی‌هایی داریم که مردم یک جا جمع نشوند و این جای تاسف دارد.

مس کرمان ۲ - صفر صنعت نفت آبادان

گل امین کاظمیان (دقیقه ۱۱) و محمد صالح محمدی (دقیقه ۵+۹۰) کارت زرد سامان تورانیان، محمد صالح محمدی و حسین شهریاری (مس کرمان)

* مس اکنون با ۹ امتیاز، سیزدهم است و صنعت نفت با ۵ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد. این خبر به مرور تکمیل شده است.ایسنا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما