plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۲۱۵۵۳

بازگشت دل انگیز طلایی پوشان سپاهان به لیگ برتر

سپاهان 4 - 1 نفت مسجدسلیمان
دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد که این بازی با نتیجه 4 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.
بازگشت دل انگیز طلایی پوشان سپاهان به لیگ برتر
به گزارش ایصال نیوز، سپاهان با یک پیروزی قاطع و پر گل مقابل حریف قعر جدولی خود نفت مسجدسلیمان سر و سامانی به وضعیت آشفته خود در پایان نیم فصل اول داده و فاصله خود را با تیم دوم جدول پرسپولیس به سه امتیاز کاهش داد.

این یک برد با کلاس و شیرین برای شاگردان محرم نویدکیا بود که در این مسابقه تمام تلاششان را برای انجام یک بازی چشم نواز ارائه داده بو نتیجه اش را هم گرفتند؛ اگرچه گل لحظه آخری نفتی ها کمی برای نویدکیا بر خورنده بود و شاید لبخند نهایی را از سرمربی سپاهان گرفت.

با این حال برای سپاهان این پیروزی به منزله نفس گرفتن پس از همه روزهای تلخی بود که پشت سر گذاشته است.

زردپوشان اصفهانی امروز نشان دادند که یک مدعی جدی در لیگ برتر هستند و با نیمکت پر مهره و همچنین ستاره هایی که در اختیار دارند می‌توانند هر حریفی را زمین گیر کنند؛ کاری که در نیم فصل اول هم از آنها انتظار می‌رفت اما شاید سر به هوایی بیش از حد بازیکنان مانع از این شد که هدف مورد نظر به دست بیاید.

در سمت مقابل نفت مسجدسلیمان نیز با شکست امروز در رده پانزدهم جدول باقی ماند تا با ۱۱ امتیاز چشم به روزهای آینده، توقف حریفان و کاهش فاصله با سایر تیم های جدول بدوزد‌. آنها با هدایت محمود فکری فعلا و به این سادگی میدان را خالی نخواهند کرد.

شرح گل ها

: سپاهان 1 - نفت مسجدسلیمان 0 (دقیقه 8: گل به خودی مسلم مجدمی): پاس رو به جلو امید نورافکن به پشت مدافعان نفت مسجدسلیمان را سجاد شهباززاده با یک فرار عالی تبدیل به یک موقعیت جدی کرد که شوت او از زاویه بسته پس از اصابت به مجدمی و اشتباه دروازه‌بان نفت در دفع توپ و خروج از دروازه وارد دروازه این تیم شد.

سپاهان 2_ نفت مسجدسلیمان 0 (دقیقه ۵۳: شهریار مغانلو): فرار رو به جلو سجاد شهباز زاده و پاس دقیق او به شهریار مغانلو رسید و او‌ با پای راست دومین گل سپاهان را به ثمر رساند.

سپاهان 3_ نفت مسجدسلیمان 0 (دقیقه: ۶۶ سجاد شهباززاده) امید نورافکن به خوبی توپ را کنترل کرد و با یک ارسال به سجاد شهباززاده رساند و این بازیکن گل دوم خودش در این دیدار و گل سوم سپاهان را با ضربه سری دقیق به ثمر رساند.

سپاهان ۴_ نفت مسجدسلیمان ۰ (دقیقه ۸۲: رضا میرزایی) پاس زیبا و بی نقص سروش رفیعی از بین مدافعان نفت به رضا میرزایی رسید و او با یک بغل پا و از بین پاهای علی محسن زاده گل چهارم زردپوشان را وارد دروازه کرد.

سپاهان ۴_ نفت مسجدسلیمان ۱ (دقیقه ۸۹: محمد مشایخ) ضربه مهران امیری از روی نقطه کرنر به محمد مشایخ رسید و او با نوک پا گل اول نفت را در این مسابقه در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند.

کارت قرمز: مسلم مجدمی از نفت (22)
سپاهان با برد پرگل خانگی 32 امتیازی شد و همچنان تیم سوم جدول است. نفت مسجدسلیمان نیز با قبول این شکست سنگین با 11 امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما