plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۲۹۶۹۷
هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر

سپاهان۲- استقلال1؛ برد شیرین زردپوشان اصفهانی در نقش جهان

سپاهان در رده‌ دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت
تیم فوتبال سپاهان در یک بازی جذاب و دیدنی توانست با گل دیر هنگام رامین رضاییان استقلال را شکست دهد.
سپاهان۲- استقلال1؛ برد شیرین زردپوشان اصفهانی در نقش جهان
به گزارش ایصال نیوز، بازی حساس استقلال و سپاهان از هفته شانزدهم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر عصر پنج شنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و بدون تماشاگر با داوری حسن اکرمی برگزار شد.

 این دیدار طبق پیش‌بینی‌ها کاملا جذاب و پر از موقعیت پیش رفت و جدالی هیجان انگیز برای طرفداران دو تیم بود.

در نیمه اول علی‌رغم خلق فرصت توسط هر دو تیم، اما دروازه‌ها با درخشش پیام نیازمند و البته علیرضا رضایی بسته باقی ماند تا همه چیز به ۴۵ دقیقه دوم کشیده شود.

با شروع نیمه دوم این سپاهان بود که چراغ اول را با شوت استثنایی امید نورافکن آغاز کرد. جایی که شلیک پر قدرت او از فاصله  چهل متری با اشتباه مرگبار رضایی به تور دروازه چسبید.

اما در ادامه ساپینتو با تعویض‌هایش نبض بازی را در دست گرفت و توانست خیلی زود گل تساوی را به ثمر برساند.

در حالی که بعد از گل تساوی هر دو تیم برای ثبت گل برتری فشار می‌آوردند اما در نهایت این سپاهان بود که با فرصت‌طلبی مغانلو صاحب یک ضربه پنالتی در وقت‌های اضافه شد و رامین رضائیان آن را به گل تبدیل کرد تا برد شیرینی برای شاگردان ژوزه مورایس به دست آید.

رامین رضاییان هم بعد از گلزنی در بازی رفت، در این مسابقه هم توانست از روی نقطه پنالتی گل دوم را وارد دروازه استقلال کند و به درخشش خود مقابل این تیم ادامه دهد.

سپاهان با هدایت مورایس توانست برابر استقلالِ ساپینتو دبل کند. آن‌ها بازی رفت را هم با نتیجه ۲ بر صفر با برد پشت سر گذاشتند و حالا با کسب پیروزی ۲ بر ۱ در دقایق آخر به برد مهمی رسیدند و در رده دوم جدول قرار گرفتند.

با این نتیجه سپاهان و استقلال با ۳۰ و ۲۷ امتیاز در رده‌های دوم و چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما