plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۶
کد مطلب : ۲۹۹۶۰

یک نماینده مجلس: واکنش به حادثه اصفهان در زمان مناسب صورت خواهد گرفت

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره اقدام خصمانه دشمن در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان اظهار داشت: این حادثه به لحاظ هدف عملیاتی چه به لحاظ خسارت انسانی و چه به لحاظ مادی در سایت مورد هدف، نتوانست اهداف خود را محقق کند.
یک نماینده مجلس: واکنش به حادثه اصفهان در زمان مناسب صورت خواهد گرفت
به گزارش ایصال نیوز، عباس گلرو نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگوی مفصل با شبکه العالم گفت: هیچگاه در جهت ارتقاء توانمندی‌های خودمان منتظر نمی مانیم تا آمریکایی ها تحریم‌ها را رفع کنند، اما خود آمریکایی ها هم به بی‌اثری تحریم‌ها علیه ایران پی‌بردند.

«عباس گلرو» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخشی از این مصاحبه، درباره اقدام خصمانه دشمن در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان اظهار داشت: با توجه به بررسی و ارزیابی هایی که در کمیسیون امنیت ملی و با حضور مقامات ذی‌ربط صورت گرفته، این حادثه به لحاظ هدف عملیاتی چه به لحاظ خسارت انسانی و چه به لحاظ مادی در سایت مورد هدف، نتوانست اهداف خود را محقق کند.

وی گفت: این حمله اقدام کوری بود که با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در تور پدافندی جمهوری اسلامی ایران گیر کرد و نتوانست هدف صددرصدی خود را محقق و خساراتی را به مجموعه اصفهان وارد کند.

واکنش مناسب به حادثه اصفهان در زمان مناسب صورت خواهد گرفت

گلرو افزود: به لحاظ دلیل و چرایی این حادثه باید گفت در شرایط فعلی تیر دشمنان به خطا رفته است و اهدافی که در قالب جنگ ترکیبی برای ضربه زدن و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده بودند، ناکام ماند، این اقدام یک حلقه از حلقه‌های زنجیره اقدامات ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران بود که بعد از این که در مذاکرات هسته‌ای نتوانستند زیاده خواهی‌ها و مطالبات‌‌شان را محقق کنند و در بحث تحولات اجتماعی نیز که در ایران اتفاق افتاد، در این شرایطی صورت گرفته است که موضوع از جهات امنیتی و نظامی در دست بررسی است و واکنش مناسب خودش را در زمان مناسب خواهد داشت.

وی درباره مواضع اوکراین در این زمینه افزود: این که بخواهیم به توییت مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور اوکراین اهمیت دهیم برای ما خیلی مهم نیست، موضع گیری رسمی دولت اوکراین برای ما اهمیت دارد.

گلرو گفت: اوکراین بازیگری نیست که بخواهد خودش را در این حادثه صاحب نقش و نفوذ بداند، ما رابطه اوکراین و رژیم صهیونیستی و ارتباطات، همراهی و همکاری که اینها با اشغالگران صهیونیست دارند، را می دانیم، ارزیابی حادثه اصفهان تا الان نشانگر حضور موساد و دست های رژیم صهیونیستی است اما این که مقام مشاور رسانه ای اوکراین چنین موضعی گرفته را من موضع رسمی کی‌یف نمی دانم و امیدواریم اوکراینی ها تصحیح کنند و موضع رسمی بگیرند چون کمکی به آنها نمی کند.

وی افزود: اگر این توییت موضع رسمی اوکراین تلقی شود یقینا مواضع جمهوری اسلامی ایران درباره تحولات اوکراین که تاکنون بی‌طرف بوده است، تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما