plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۸۸۳۶
در نشست خبری فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد مطرح شد

سرهنگ باباکلانی: نهایت تلاش ما حفظ آرامش و امنیت روحی و فکری جامعه در ایام کرونایی است

هیچ مورد مثبت کرونا در بین پرسنل نیروی انتظامی نجف‌آباد وجود نداشته است
فرمانده انتظامی نجف‌آباد ضمن تبریک ایام عید نوروز و اعیاد شعبانیه، گفت: در کنار دیگر اعضای ستاد مقابله با کرونا، همه تلاش من و همکارانم در فرماندهی نیروی انتظامی نجف آباد، این بود که با نهایت احترام و در راستای حفظ سلامتی مردم، مصوبات ستاد در این زمینه با دقت اجرا شود و بحمدالله با زحمات همکارانم و با کمترین مشکلی، این مصوبات اجرا شد.
عکس از محمدمهدی ملکی
عکس از محمدمهدی ملکی
به گزارش خبرنگار واحد نجف آباد ایصال نیوز، نشست خبری سرهنگ محمد حسین باباکلانی، فرمانده انتظامی شهرستات نجف‌آباد پیش از ظهر امروز یکشنبه (24 فروردین) برگزار شد.

سرهنگ باباکلانی، فرمانده انتظامی نجف‌آباد، با اشاره به اینکه از زمان شروع شیوع بیماری کرونا، نیروی انتظامی نجف آباد حسب دستور فرماندهی، به عنوان یکی از ارکان ستاد مقابله با کرونا در کنار کلیه اعضای ستاد در شهرستان حضور فعال داشت، گفت: در ایام طرح فاصله گذاری اجتماعی 46 نقطه توسط معاونت ها و همکارانم، رصد و کنترل می‌شد. نهایت تلاش همکارانم در فرماندهی نیروی انتظامی نجف آباد،این بود که با نهایت احترام و در راستای حفظ سلامتی مردم، مصوبات ستاد در این زمینه با دقت اجرا شود و بحمدالله با زحمات همکارانم و با کمترین مشکلی، این مصوبات اجرا شد.

وی افزود: علاوه بر اطلاع رسانی های مفید، این نیرو با تلاش شبانه روزی و به کارگیری 121 هزار و 400 ساعت نیرو در این ایام موفق به حفظ امنیت و آرامش مردم شد و همین‌جا از همکاری مردم خوب و فهیم شهرستان بویژه در ایام تعطیلات نوروزی تشکر می کنم.

سرهنگ باباکلانی در ادامه گفت: همه همکاران نیروی انتظامی در کل سال مشغول به انجام وظیفه هستند و غیر از تصمیم ستاد مرکزی نیروی انتظامی که واحدهای شماره‌گذاری را تعطیل کرد، فعالیت دیگر بخش‌ها در نیروی‌ انتظامی نجف‌آباد بیشتر از گذشته ادامه داشته و دارد.

فرمانده انتظامی نجف آباد در ادامه نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تشکر از همراهی خوب اکثریت کسبه محترم نجف‌آباد در تعطیلی واحدهای صنفی بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا، اظهار داشت: بر حسب دستورات دادستان نجف‌آباد و تصمیمات ستاد مقابله با کرونای شهرستان  علاوه بر 8 هزار ساعت نظارت، براساس  نوع و  موارد تخلف حدود 1500 تذکر داده شد و متاسفانه در 128 مورد و به تشخیص عزیزان شبکه بهداشت و درمان پلمپ صورت گرفت از ادامه فعالیت متخلفان تا رسیدگی قانونی، جلوگیری شد. 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نجف‌آباد در خصوص اجرای مصوبه ستاد مقابله با کرونا در ایام چهار روزه محدودیت رفت و آمد و خصوصاً در 12 و 13 فروردین گفت: در این ایام ویژه، با تلاش عزیزان در راهنمایی و رانندگی و نیروهای ایست و بازرسی، حدود 10 هزار خودرو از مبادی ووردی نجف آباد به خارج از شهر بازگردانده شد و حسب دستورات ستاد، در ایام 12 و 13 نوروز و همچنین 21 و 22 فروردین در مجموع بیش از 900 مورد جریمه مصوب 500 هزار تومانی اعمال شد و 32 دستگاه خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ بابا کلانی در ادامه این نشست با تأکید بر لزوم حفظ  آرامش و امنیت روحی و فکری جامعه گفت : در ایامی که مردم نیاز به آرامش فکری و روحی داشتند، پلیس فتا در نجف‌آباد علاوه بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، با شناسایی 9 مورد از اشخاصی که قصد ایجاد ناامنی با ایجاد شایعات در فضای مجازی را داشتند برخورد کرد. وی ضمن تشکر از همکاری رسانه ها و خبرنگاران در مقابله با شایعه سازان، بر لزوم ترغیب هرچه بیشتر مردم به رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت فردی و عمومی تأکید کرد. 

 سرهنگ بابا کلانی در پایان و پس از پاسخ به سؤالات خبرنگاران که با حوصله و سعه صدر همراه بود، در پاسخ به پرسشی گفت: به لطف خدا با وجود حضور پر رنگ پرسنل نیروی انتظامی نجف‌آباد در صحنه مقابله با کرونا، خوشبختانه تا به امروز هیچ مورد مثبت کرونا در بین پرسنل نیروی انتظامی نجف‌آباد وجود نداشته است.

انتهای پیام/*
۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما